|

چرا صعود بیت‌کوین محتمل است؟

بازار رمزارزها در انتظار یک طوفان؛ سه محرک برای صعودی شدن بازار

مدیرعامل سابق گلدمن ساکس عقیده دارد به زودی بیت‌کوین و بازار رمزارزها رشد می‌کنند و باید منتظر یک طوفان بزرگ در بازار باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

رائول‌پال گورو ماکرو، مدیرعامل سابق گلدمن‌ساکس و مدیرعامل Real vision عقیده دارد بازار به زودی رشد می‌کند. او برای رشد بیت‌کوین سه کاتالیزور را بررسی کرده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از تجارت نیوز؛ اولین موضوعی که گورو ماکرو مطرح می‌کند پذیرش بیشتر بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال است. او می‌گوید: «دولت‌های مستقل در آینده نزدیک از بیت‌کوین به عنوان دارایی ذخیره ارزش استفاده می‌کنند. به نظرم این موضوع کمک زیادی به بیت‌کوین می‌کند.»

دومین کاتالیزور تورم است. در سال‌های اخیر تورم کمک زیادی به رشد ارزهای دیجیتال کرد. گورو ماکرو هم عقیده دارد تورم یک شتاب‌دهنده واقعی است. «بانک‌های مرکزی به چاپ پول ادامه می‌دهند و این موضوع باعث افزایش شدید تورم و پذیرش بیشتر رمزارزها می‌شود. به نظرم با توجه به بحران‌های جهانی باید برای یک طوفان دیگر در بازار رمزارزها آماده شویم.»

سومین چیزی که پال در مصاحبه خود مطرح کرد موضوع بحران‌های جهانی بود. او عقیده دارد در شرایط حاضر رمزارزها نقش بیشتری پیدا کردند. با توجه به اقتصاد جهان ریزش بازار و عرضه رمزارزها کم است.

در حال حاضر اکثر فعالان بازار رمزارزها استراتژی بلندمدت برای فعالیت در بازار دارند.

«من فکر می‌کنم با پس زمینه بحران‌های بزرگ در دنیا عرضه در بازار رمزارزها کم می‌شود. بیت‌کوین نیرویی قدرتمند است و نقش پررنگی در وقایع جهان بازی می‌کند.»

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها