|

کلاه های ترند 2024 مخصوص پاییز و زمستون / با اینا آماده ی قدم زدن تو خیابونای پاریسی

در این مقاله چندتا از کلاه های ترند 2024 رو بهتون نشون دادیم تا امسال با رفتن به سراغشون به بهترین شکل ممکن بدرخشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- جامعه ی امروز برای انسان های همه چی تموم ارزش زیادی قائله یعنی یه کسی که توکارش موفقه، تو اداره ی زندگیش موفقه، خوشتیپه، خوش قیافس و... که خب در صورتی که بخواهیم همه ی این ها رو باهم داشته باشیم مسلما فشار زیادی رو متحمل خواهیم شد و اصلا معلوم نیست که چرا این که باید کامل باشیم بهمون تلقین میشه در حالی که این یه افسانه هست و هیچ انسانی نمیتونه کامل باشه پس نیازی نیست که در جریان رودخانه حرکت کنید چون شما میتونید ببینید که علاقمند هست که در کدوم وجه های زندگیتون بهترین نسخه ی خودتون باشید و خب برای این که به این هدف برسید تلاش خودتون رو کنید و مطمئن باشید که وقتی یه گوشه ی زندگیتون رنگ موفقیت میبینه یهو توی بقیه ی قسمت ها هم میتونید شاهد پیشرفت و موفقیت باشید مثلا در صورتی که توی استایل شیک زدن آدم قهاری باشید میبینید که آدم ها یه جور دیگه روتون حساب میکنن و بهتون احترام میذارن که خب اینطوری در زمینه ی روابط اجتماعیتون شاهد پیشرفت خواهید بود.

که خب با این حساب اصلا نباید استایل رو دست کم بگیرید چرا که باعث میشه روحیه و اعتماد به نفس شما بی نهایت بالا بره مثلا در صورتی که شما یه ایرادی در اندامتون رو با استفاده از لباس میپوشونید به عنوان مثال در صورت قد کوتاه بودن با پوشیدن مانتوهایی که قدبلند نشونمون میدن خودتون رو قدبلند جلوه میدید یهو میبینید که اطرافیانه شروع میکنن به تعریف کردن ازتون و حتی پرسیدن راز موفقیتتون که چیکار کردید قدبلند دیده میشید که خب همین موضوع میتونه حس خوب بهتون بده و رفته رفته اعتماد به نفستون رو بالا و بالاتر ببره. همچنین در این بین شما میتونید با پیروی کردن از ترندها ر استایل باعث بشید که دیگران بهتون به چشم یه فرد مدرن و به روز نگاه کنن که خب به همین دلیل در این مقاله میخواهیم در خصوص کلاه های ترند 2024 باهاتون صحبت کنیم و چندتا از اون ها رو بهتون معرفی کنیم تا در صورتی که مایل بودید در استایل هاتون به سراغ استفاده از اون ها برید، پس در ادامه برای شناخت اون ها با ما همراه باشید.

کلاه های ترند 2024

دخترای با انرژی و گنگ برن سراغ کلاه سطلی

کلاه های سطلی ممکن هست که خیلی مدرن به نظر نیان اما در اصل یه اکسسوری شیک و محبوب هستن که در این سال های اخیر ترند شدن و امسال هم مجددا ترند هستن. از خوبی هایی که این مدل از کلاه ها دارن این هست که شما میتونید با وجود اون برای خودتون استایل های کژوال و ساده و همچنین نوستالژیک و خاص بسازید و زیباتر از اون چیزی که هستید به نظر بیایید.

شما میتونید یه کلاه این مدلی رو با یه ژاکت، هودی، پالتو و دورس ست کنید. این رو هم اضافه کنیم که این مدل از کلاه ها تنها در فصل های سرد کاربرد ندارن و شما میتونید اون ها رو در بهار و تابستون هم حتی استفاده کنید و به زیباترین شکل ممکن بدرخشید.

کلاه های ترند 2024

دخترای سانتال و عشق تیپ خانومانه برن سراغ کلاه برت، فرانسوی یا هنری

یکی از کلاه هایی که اصلا مهم نیست اسمش رو بدونید یا نه چرا که مسلما باهاش آشنایی دارید و اون رو دیدید کلاه برت و یا همون فرانسوی هست که میتونه برای شما یه استایل خیره کننده، شیک و کلاسیک بسازه به همین دلیل اصلا حیف هست که به عنوان یه خانوم یکی از این کلاه ها رو در کمدتون نداشته باشید. از خوبی هایی که این مدل از کلاه ها دارن این هست که در صورتی که موهاتون کوتاه باشه هم بهتون میان وحتی در این حالت جلوه ی زیباتری هم خواهند داشت. شما میتونید این مدل از کلاه ها رو با یه بارونی و یا پالتوی بلند بپوشید و در کنار اون ها نیم بوت های پاشنه بلند بپوشید تا اینطور به نظر بیایید که آماده ی قدم زدن در خیابان های پاریس هستید. 

کلاه های ترند 2024

دخترایی که دنبال ست کردن با یارشون هستن برن سراغ کلاه لبه‌دار

در صورتی که یکی از طرفدارای سریال پیکی بلایندرز بودید و از شکل و شمایل کلاه های بازیگرانی که در اون هنرنمایی میکردن خوشتون میومد باید بهتون بگیم که امسال سال شماست و خب کلاه های لبه دار بسیار ترند شدن و میتونن برای هر فردی که از اون ها استفاده میکنه یه استایل چشمگیر و فوق العاده بسازن وخوبی هم که دارن این هست اسپرتن و شما میتونید اون ها رو با همسرتون ست کنید و یه ست استایل زوجی داشته باشید.

کلاه های ترند 2024

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها