|

طریقه دانلود ریلز های اینستاگرام / آنلاین و با زدن دو تا دکمه بدون نصب کردن اپلیکیشن

در این مقاله در خصوص طریقه دانلود ریلز های اینستاگرام صحبت کردیم تا از این به بعد هر ویدیویی رو که خواستید بدون دردسر داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دنیایی داریم زندگی میکنیم که خیلی از کارها با وجود گوشی در اون انجام میشن و بدون این وسیله ی الکترونیکی کوچک شاهد اختلالات بزرگ و گسترده ای در زمینه های مختلف خواهیم بود که پیش پا افتاده ترین اون ها اینه که مثلا شما برای هر کاری از یه کارت به کارت کردن ساده بگیر باید پا بیرون از خونه بذارید و حالا یا عابربانک پیدا کنید و یا به بانک سر بزنید در حالی که میتونید با گوشی مبالغ زیادی رو با چد تا کلیک کردن جابجا کنید بدون این که زحمت و دردسری براتون داشته باشه و یا به عنوان یه مثال دیگه شما میتونید برای خرید مایحتاج خونه، لباس و... به صورت آنلاین و با گوشی اقدام کنید بدون این که توی شلوغی و ترافیک و آلودگی قدم در بازار بذارید که خب این موضوع هم به نوبه ی خودش زندگی رو برای شما راحت تر کرده.

که خب با این حساب میشه گفت که برای داشتن زندگی بهتر و با کیفیت تر وجود گوشی الزامی هست و این روزا هم کسی رو پیدا نمیکنید که این وسیله رو نداشته باشه هر چند که هر کسی با توجه به نیاز و صد البته بودعه و توان مالی که داره گوشی متناسب خودش رو میخره و خب علاقمندی و وابستگی به گوشی این روزا به دلیل وجود شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام بیشتر از پیش شده و خب شما این روزا میبینید که پدر و مادر برای بچه هایی که هنوز حتی به دنیا نیومدن هم در این فضا پیج میسازن و اون ها رو عضوی از جامعه ی بزرگ اینستاگرام میکنن! پس در کل این فضا موجب سرگرمی افراد زیادی شده طوری که خیلی ها با بالا و پایین کردن در اکسپلور اون معتاد شدن و در این بین این اپ هم مدام با آپدیت های جدید خودش میاد تا بتونه لذت استفاده از اون رو برای کاربرهای خودش بیشتر کنه و خب این روزا شاهد ریلزها در این فضا هستیم که بسیار هم مورد استقبال هستن ولی خب برای برخی از افراد سواله که چطور ریلزهای اینستاگرام رو دانلود کنیم که در ادامه این مقاله میخواهیم آموزش این موضوع رو براتون شرح بدیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

دانلود ریلز های اینستاگرام

وب‌سایت pokoinsta برای دانلود ریلز های اینستاگرام

یکی از وب سایتی هایی که میتونید با کمک اون بدون صرف هیچ هزینه ای و به صورت کاملا رایگان هر عکس و ریلزی رو در اینستاگرام در سریع ترین حالت ممکن و بدون نیاز به وارد کردن نام کاربری و یا رمز عبور اینستاگرامتون دانلود کنید pokoinsta.com هست که برای این منظور باید به روش زیر اقدام کنید:

در وهله ی اول برای این که یه ریلزی رو دانلود کنید وارد وب سایت بشید و توی کادری که برای جست و جو وجود داره تب Reels Downloader رو انتخاب کنید و بعد لینک ریلز رو که از اینستاگرام کپی کردین رو پیست کنید و بعد تائید کنید که ربات نیستید و در انتها روی گزینه ی Download کلیک کنید.

دانلود ریلز های اینستاگرام

یه مقدار صبر کنید تا لینک دانلود برای شما ساخته بشه و بعد روی DOWNLOAD VIDEO کلیک کرده و ویدیو موردنظر رو دانلود و در آخر ذخیره کنید.

دانلود ریلز های اینستاگرام

وب‌سایت InstaVideoSave برای دانلود ریلز های اینستاگرام

یکی دیگه از ابزارهای رایگان و سریع برای دانلود ریلزهای اینستاگرامی وب سایت Instavideosave.net که به شما کمک میکنه در کمترین زمان ممکن ریلزهای موردنظر خودتون رو ذخیره کرده و به راحتی و به صورت آفلاین اون ها رو تماشا کنید. برای این منظور کافیه که به روش زیر اقدام کنید:

ویدیوی Reels مدنظرتون رو برای دانلود انتخاب کنین.

لینک ویدیو رو کپی کنین.

وارد وب‌سایت InstaVideoSave بشید.

لینک رو توی کادر مربوطه وارد کنین و Download  رو بزنین.

دانلود ریلز های اینستاگرام

حالا تو این مرحله رو دکمه‌ی Download Video کلیک کنین تا ریلز توی دستگاه شما ذخیره بشه.

دانلود ریلز های اینستاگرام

وب سایت SaveFrom برای دانلود ریلز های اینستاگرام

یکی دیگه از وب سایت هایی که میتونید با استفاده از اون محتوای ریلزهای اینستاگرامی رو دانلود کنید وب سایت SaveFrom هست که از رابط کاربری بسیار ساده ای برخوردار هست و شما میتونید با استفاده از گوشی به راحتی با این وب سایت کار کنید و ویدیوهای موردنظرتون رو بدون این که نیازی به ارائه ی اطلاعات مربوط به پیجتون باشه دانلود کرده و ذخیره کنید.

برای استفاده از این وب سایت هم کافیه که لینک ریلز موردنظر خودتون رو کپی کنید و توی کادر مربوطه پیستش کرده و بعد روی گزینه ی Download کلیک کنید تا چند ثانیه بعد لینک دانلودتون ساخته بشه و تمام.

دانلود ریلز های اینستاگرام

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها