|

گلدان شیشه‌ای خاص برای گیاهان آپارتمانی / صبح بیدار میشی ریشه هاشو در حال تکون میبینی

گلدان ها انواع بسیار مختلفی دارند که خب اینار رفتیم سراغ اون دست از مدل های شیشه ای که زیبایی منحصر به فرد و خاصی دارند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اصلا مگه میشه شما دلتون یه خونه شیک همه چیز تموم بخواد و داخل دکوراسیونش از گلدان استفاده نکنید؟ مطمئن باشید اگر اینطور پیش رفتید پس دیزاین کاملی ندارید. گل و گلدان عنصری به حساب میاد که زیبایی تمام عیاری به فضای دکور میبخشه. از طرفی هم نگهداری گیاهان آپارتمانی واسه هوای خوب خونه و تصفیه اکسیژن موجود در فضا به شدت مفیده. جدا از همه اینها زیبایی خاصی به محیط میبخشه و با اون سبزی برگی که داره و یا رنگ جذاب گلبرگ ها، حسی نشاط آور و با طراوت به افراد هدیه میده. اما خب بالاخره هر گلی باید تو یه گلدونی باشه دیگه. گلدان های خاص امروزی بیشتر به سبک تجملاتی و طراحی شده هستند در حالی که یکسری از اونها در حالی که شیشه ای هستند نمایی متفاوت و غیر تکراری دارند. در رابطه با مدل های مختلف گلدان تا به حال زیاد صحبت داشته ایم، اما اینبار میخوای بریم سراغ اون دست از گلدان هایی که شیشه ای هستن و به شکل کامل داخلشون مشخصه. ببینیم چجوری میشه دیزاینشون کرد و چه گلهایی میشه تو این مدل کاشت. چون میدونید که هر گلی نمیتونه این مدلی زندگی کنه.

گلدان شیشه ای منحصر به فرد

با شفافیت گلدان شیشه ای زندگی رو ببین

گلدان های سبک شیشه ای و شیک ترند این روزا میون دخترا و خانوما خیلی مورد توجه قرار گرفته. این گلدان ها در واقع با طراحی ساده و مینیمالی که دارند، میتونن تو هر خونه ای با هر سبکی جایگاه خودشون رو پیدا کنن. اغلب خونه های مدرن امروزی و آپارتمان ها با این سبک گلدان های شیشه ای تزیین شدن و میتونن جلوه ای خاص به دکوراسیون ببخشند. در واقع این مدل از گلدان ها به دلیل شفافیتی که دارند میتونن گل رو به شکل کامل نشون بدن و خب با توجه به اینکه خاک و یا ریشه گل مشخصه، یه حس زندگی دوباره منتقل می کنند.

گلدان شیشه ای منحصر به فرد

گلدان شیشه ای منحصر به فرد

بیدار بشی و یه گلدون شیشه ای با گل تازه به چشمت بخوره

خانوم های ایرانی همیشه سلیقشون این مدلی بوده و هست که هر چیز شیک و خوشگلی رو میپسندن. اونها معمول از این مدل گلدان ها برای میز کارشون و یا میز ناهارخوری و روی اپن و اتاق خواب استفاده دارند. مثلا تصور کنین صبح که بیدار میشین یه گلدون با یه دست گل تازه داخلش به چشمتون بخوره که داره میدرخشه و تازست، حس خوبی داره درسته؟ اصلا آدم پر انرژی تر و با حال خوب بیدار میشه. این صحنه واقعا جز سادگی و زیبایی چیزی نداره و تماما حس نابیه.

گلدان شیشه ای منحصر به فرد

گلدان شیشه ای منحصر به فرد

تزیین داخل گلدان با سنگ و خلاقیت

یکی از خصوصیات جذاب این سبک از گلدان های شیشه ای همون جنس شیشه شون هستش. شفافیت خاصی که داره میتونه باعث بشه تا رنگ و بوی طبیعی گیاه داخل خاک به خوبی دیده بشه و اینجوری که هر بار به گلدون نگاه می کنید، انگار دارین یه تیکه از طبیعت رو می بینید که تو خونتون نشسته. خیلی از خانوما دوست دارن تا سلیقه به کار ببرن و از سنگ های رنگی و یا حتی ماسه مدل تزئینی برای کف این گلدون ها استفاده کرده و یه جلوه خاص و هنری بهش میبخشن.

گلدان شیشه ای منحصر به فرد

کاربرد جذاب و مخصوص گلدان های شیشه ای

البته که این سبک گلدان ها تنها به دلیل زیبای و نمایی که دارند نیست که محبوب شدن، بلکه به دلیل کارایی شون هم هست. مثلا اینکه خیلی راحت تمیز میشن و برق میفتن. فقط کافیه تا کمی آب و صابون برق بیفتن و بدون ره ای کثیفی برگردن به دستتون. مخصوصا اون دست از گلدون هایی که سوراخ داره که خب آب اضافه هم ازشون خارج میشه و برای کاشت گل های طبیعی به شدت مناسب اند. اینجوری گل شما خیلی بیشتر میتونه عمر کنه و خونه همیشه بوی خوب و خوش بده.

گلدان شیشه ای منحصر به فرد

گلدون شیشه یا رو با گل اینجوری هدیه بده

یه چیز جالب دیگه ای که در مورد این سبک گلدون ها وجود داره اینه که خیلی ها از این مدل به عنوان هدیه استفاده می کنن و کادو میدنش. مثلا فکرشو کنید که تو یه مهمونی و یا حتی مناسبت خاص یه گلدون شیک و شفاف و شیشه ای هدیه بگیرین که البته اگه داخلش گل هم کاشت شده باشه دیگه واقعا جذاب ترینه. به خصوص برای نوروز و یلدا میتونه میز شما رو به شدت زیبا تر کنه و یه تزیین محبوب و خاص براتون بسازه.

گلدان شیشه ای منحصر به فرد

گل هایی که میتونن تو گلدون شیشه ای زندگی کنن

به دلیل شرایط نگهداری و رشد گیاه هر گلی رو نباید داخل این گلدون ها کاشت و گیاهانی همچون "پوتوس، پیچک انگلیسی، یهودی سرگردان، گیاه کراسولا ماسکوسا، هالی فرن، آلوئه ورا" پیشنها میشن.

گلدان شیشه ای منحصر به فرد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها