|

برای عید موهامو چه رنگی کنم؟ / قراره همه از رنگت تعریف کنن تو پشت چشم نازک کنی براشون

در این مطلب در خصوص این سوال که برای عید موهامو چه رنگی کنم صحبت کردیم که میتونید ایده بگیرید و یه تغییر زیبا کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیای مد به قدری داره میتازونه که آدم تا بیاد بهش برسه یه مد جدید اومده و یه جورایی آدم مدام احساس میکنه که این مسیر انتها نداره و هر چقدر هم که بدوئه به خط پایان نمیرسه و خب شیرینیش هم به اینه که نرسه اصلا اگه برسه یعنی هیچ مد تازه ای دیگه اضافه نمیشه ولی خب در این بین یه موضوعی که وجود داره این هست که همیشه از اون مدهایی که به نظرتون دووم بیشتری دارن پیروی کنین تا اینجوری هم به روز تر دیده باشید و هم در مخارجتون صرفه جویی کرده باشید مثلا احتمالا دقت کرده باشید که لباس های مخمل همیشه روی مد بودن ولی هر سال یه مدل و طرحی از اون ها بیشتر میاد روی بورس ولی حالت بیسیک اون ها همیشه ترند هست و برای خریدن مناسب تره پس سراغ اون ها برید.

اینجوری میتونید مد رو توی زیبایی و شیک بودن در هر حالتی ببینید اون هم با آیتم هایی که بهتون میاد حالا در این راستا میخواهیم به اون دوستانی که که سوالشون این هست که برای عید موهامو چه رنگی کنم پاسخ بدیم و اینا رو گفتیم که در اول مطلب بهتون بگیم که برای رنگ موهاتون به هیچ عنوان تاکید میکنیم که به هیچ عنوان به فکر مد نباشین که حالا چه رنگی مد شده چون از کجا معلوم شاید رنگ پوست شما با اون رنگ همخونی نداشته باشه اون موقع چی میشه! پس در ادامه بریم برای دونستن شیک ترین رنگ هایی که میتونید برای عید امسال بذارید، همچنین در صورتی که موی سفید دارید میتونید مقاله ی قبلی ما مربوط به بهترین رنگ مو برای موهای سفید رو مطالعه کنید.

برای عید موهامو چه رنگی کنم

موهاتون رو برای عید بلوند پلاتینی کنید و بدرخشید

یکی از رنگ هایی که همیشه طرفداران خودش رو داشته و از مدنمیفته رنگ موی پلاتینی هست و این به علت خاص بودن این رنگ و تفاوت اون در مقایسه با دیگر رنگ هاست. این رنگ مو به اون افرادی که دارای پوست های سرد هستن که به پوست های گلگون و یا روشن هم معروف هستن حسابی میاد و به خوبی با چهره ی اون ها هماهنگ میشه بنابراین در صورتی که از پوست روشنی برخوردار هستید توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ این رنگ مو هست. 

برای عید موهامو چه رنگی کنم

موهاتون رو بلوطی کنید تا نچرال تر دیده بشید

رنگ موی بلوطی رو در اصل میشه یه رنگ قهوه ای همراه با تناژهای نارنجی و یا قرمز دونست که فقط یه مقدار تیره تر هست و میتونه توی تناژهای مختلف باشه و دقیقا به همین دلیل هست که با تمامیه رنگ پوست ها هماهنگ میشه و تقریبا به همه ی افراد میاد و میشه اون رو یه رنگ مناسب برای همه دونست اما به افرادی که دارای پوست سرد هستن یه جوره دیگه میاد که این موضوع به علت کنتراستی هست که ایجاد میکنه. با این اوصاف در صورتی که به دنبال یه رنگ موی طبیعی هستید که سن شما رو بالا نبره و یه جورایی نچرال نشونتون به اصلا تعلل نکنید و برید به سراغ این رنگ.

برای عید موهامو چه رنگی کنم

موی بلوند همیشه ترند

دیگه لازم به ذکر نیست که موی بلوند همیشه و همیشه از پر طرفدارترین ها بوده و هست و خواهد بود و در این بین اون دسته از بلوندهایی که بین بلوند دارچنی و بلوند اسکاندی هستن بسیار مورد پسندند چرا که چهره ی هر کسی رو بسیار شیک نشون میدن و یه عالمه به کلاس هر فردی که این رنگ مو رو گذاشته اضافه میکنن. در این بین توصیه ی ما به اون خانوم هایی که دارای پوست هایی به رنگ گرم هستن رفتن به سراغ بلوندهایی هست که دارای تناژهای زرد و نارنجی هستن و همچنین فراموش نکنید که در این بین رنگ ابروهاتون هم بسیار مهمه و باید اون رو هم در نظر بگیرید و بعد به سراغ انتخاب رنگ برید تا یه توازنی در این بین برقرار باشه.

برای عید موهامو چه رنگی کنم

موی مسی رو همیشه میتونید داشته باشید

یکی از رنگ موهایی که شباهت بسیار زیادی به موهای قرمز داره رنگ موی مسی هست که بسیار خیره کننده و جذاب هست و توجه های خیلی زیادی رو به خودش جلب میکنه و در این بین هم با خیال راحت با هر تناژ پوستی که دارید میتونید به سراغ این رنگ برید که خب در صورتی که تناژ رنگی پوستتون مایل به زرد باشه راحت تر میتونید به سراغ این رنگ برید. برای این هم که بتونید رنگ پوست خودتون رو تشخیص بدید میتونید به رگ های موجود در ساعد خودتون نگاه کنید در صورتی که رگ ها مایل به بنفش و آبی بودن رنگ پوست شما سرد و در صورتی زرد بود و کمی رگه های سبز داشت رنگ پوستتون گرم هست.

برای عید موهامو چه رنگی کنم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها