|

دستور پخت رول سیب زمینی

طرز تهیه ی رول سیب زمینی؛ هم خوشگل و هم خوشمزه، حتما باید امتحانش کنید

recepie of potato roulet

اگر دوست دارید که یه غذای ساده اما متفاوت درست کنید به پیشنهاد ما رول سیب زمینی رو امتحان کنید؛ هم ساده و بی دردسر و هم فوق العاده خوشمزه!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- سیب زمینی و انواع غذاهایی که سیب زمینی بیس اصلی اونها است از محبوب ترین غذاها در سرتاسر دنیا هستند که همه رو مجذوب خودشون می کنند. رول سیب زمینی هم یکی از همین غذاهای جذاب و هیجان انگیزه که علاوه بر طعم بی نظیرش ظاهر فوق العاده خوشگلی هم داره که شما را تشویق می کنه تا ازش امتحان کنید.

حالا اگر دوست دارید که یه غذای ساده اما متفاوت و خوشمزه درست کنید اما ایده ای توی ذهنتون نیست به پیشنهاد ما رول سیب زمینی رو امتحان کنید.

مواد لازم برای رول سیب زمینی:

سیب زمینی خام: سه عدد بزرگ

پنیر پیتزا: یک لیوان برای داخل رول و نصف لیوان برای روی رول

جعفری خرد شده: سه قاشق غذاخوری

تخم مرغ: دو عدد

نمک، فلفل و زردچوبه: به مقدار لازم

پیاز: یک عدد بزرگ (برای سرخ کردن گوشت)

گوشت چرخ کرده: چهار صد گرم

برای داخل رول شما می تونید هر نوع سسی که دوست دارید آماده کنید اما ما اینجا فقط از گوشت چرخ کرده استفاده کردیم

آماده سازی:

 در مرحله ی اول سیب زمینی ها رو که رنده کردیم حسابی فشارشون میدیم تا آبشون گرفته بشه بعد از اون یک لیوان پنیر پیتزا، تخم مرغ ، جعفری و مقداری نمک و فلفل رو به سیب زمینی ها اضافه می کنیم و حسابی هم می زنیم.

تو مرحله ی بعد سینی فر رو که کاغذ پیچی کردیم، کمی روغن یا کره می زنیم که سیب زمینی ها نچسبن و بعد موادمون رو روی سینی کاملا پخش می کنیم و میزاریم توی فرِ با دمای 190 درجه تا کاملا خودش رو

بگیره تقریبا 20 تا 30 دقیقه طول میکشه. همزمان با سیب زمینی ها که داخل فر دارند آماده می شوند میریم سراغ مواد داخل رول و گوشت ها رو سرخ می کنیم. بعد از اینکه سیب زمینی ها رو از فر خارج کردیم، گوشت های سرخ شده  رو روی سیب زمینی ها کاملا پخش می کنیم و بعد هم مطابق ویدئو شروع می کنیم به رول کردن.

وقتی که سیب زمینی رو با مواد داخلش رول کردیم برای چند دقیقه مجددا میزیریمش توی فر تا یه وقت رولمون باز نشه. در مرحله ی بعد هم پنیر پیتزایی رو که برای روی رول در نظر گرفته بودیم اضافه می کنیم و اجازه می دیم برای چند دقیقه ی دیگه رول سیب زمینیمون داخل فر قرار بگیره تا پنیر ها آب بشن.

رول سیب زمینی شما آماده است؛ هم ساده و بی دردسر و هم فوق العاده خوشمزه. امیدواریم از این غذای بی نظیر لذت ببرید.

ویدئو از صفحه: tasty_maral.

اگر دوست دارید آشپزی های ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانیوز سر بزنید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی