|

علت بازداشت متین دو حنجره به موزیک ویدئو حضرت متین ربط دارد؟!

بهمن بابازاده (خبرنگار موسیقی) خبر از بازداشت «متین دو حنجره» خواننده ایرانی داد. البته هنوز این خبر قطعی نیست.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اخبار تازه منتشر شده حاکی از بازداشت متین دو حنجره هستند. قصه از این قرار است که بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی با انتشار یک استوری در صفحه رسمی اینستگرام خود، خبر از بازداشت متین دو حنجره، خواننده ی ایرانی داد. این اتفاق که در تاریخ 26 شهریور 1402 رخ داده گویا به دلیل انتشار یک موزیک ویدئو تحت عنوان «حضرت متین» بوده است. البته لازم به ذکر است که نهادهای قضایی و انتظامی تاکنون هیچ توضیحی درباره این اتفاق ارائه نداده اند.

متین دو حنجره کیست؟

در واقع نام اصلی متین دو حنجره، محمد مهدی معارفی است. وی متولد 13 شهریور 1366 در کرج می باشد و نامش برای اولین بار در سال 84 بود که بر سر زبان ها افتاد. علت شهرت متین اما دو صدایی بودن او بود. موضوعی که از انتخاب لقب دو حنجره توسط خود او نیز پیداست. 

سیبلسیل

رویای موسیقی از فقر متین دو حنجره بزرگ تر بود

شاید بسیاری فکر کنند که متین دو حنجره یک پسر ناز پرورده بوده اما گفته می شود که اصل ماجرا دقیقا برعکس این است. او دوران کودکی خود را با سختی های فراوان و در دل یکی از محله های پایین شهر گذراند. اما از آنجایی که به موسیقی علاقه ای فراوان داشت، مشکلات مادی را صد راه خود ندید. گفته می شود که وی در ابتدا توانایی تهیه ی یک گیتار را نیز نداشته و مادرش نیز با فعالیت او در حوزه موسیقی مخالف بود. اما به هر شکل متین در شانزده سالگی موفق به خرید ساز مورد علاقه اش شد و پس از مدتی نیز کلاس های گیتار خود را شروع کرد.

سیبسش

 حالا چرا متین «دو حنجره»؟

متین دو حنجره اوایل فعالیت خود را با همان یک حنجره اش شروع کرد که نازک هم بود. اما با زیرکی استاد خود هومن قاضی، متوجه شد که می تواند روی صدای بم خودش نیز کار کند. لذا وی به مرور دریافت که صدای نازک و بم او با هم تفاوتی از زمین تا به آسمان دارند. این شد که وی از هر دو آنها در کارهایش استفاده کرد و اتفاقا با استقبال زیادی هم رو به رو شد.

شبشب

متین دو حنجره، خروج از ایران و انگ شیطان پرستی

در خصوص رفتن متین دو حنجره از ایران بهتر است قصه را از زبان خودش بشنوید. او در این مورد چنین گفته است: راستش یک سری ها من را ترساندند. دائم می گفتند که متین همه دارند در موردت صحبت می کنند و یکی دو روحانی هم گویا در موردم حرف زده بودند. اکثر این حرفها هم به خاطر تیپ و ظاهرم بود

بعضی ها به من انگ شیطان پرستی هم زدند و حقیقتا من هم ترسیدم و تصمیم گرفتم از ایران بروم. وقتی هم که از ایران رفتم پیشنهادهای زیادی داشتم. شاید خیلی از خواننده هایی که از ایران رفتند و برگشتند به خاطر این بود که پیشنهادی نداشتند اما من در نهایت نتوانستم دوام بیاورم و خودم برگشتم من فقط دو سال ایران نبودم. مالزی بودم. دبی بودم، ترکیه بودم و … در کل این طور نبوده که چند سال ایران نبوده باشم. چون در رفت وامد بودم.

سیبسی

اکنون اما آنطور که پیداست متین دو حنجره را به علت انتشار یک موزیک ویدئو بازداشت کرده اند. لذا تا مادامی که پیامی رسمی از جانب مراجع موثق انتشار نیابد، در خصوص جزئیات آن نیز نمی توان سخنی گفت. حال آنکه باید منتظر ماند و دید که سرنوشت پس از این برای متین دو حنجره چه پیش خواهد آورد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • امیر علی ارسالی در

    عشقه 😍😍😍

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی