|

عکس سینه چاک ریحانه پارسا نظر همه را به خود جلب کرد!

عکس سینه چاک ریحانه پارسا نظر کاربران را به خود جلب کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

ریحانه پارسا بازیگر جوان و با استعداد تلویزیون و سینما کشورمان بود که بعد از کار هایی که بعد از مهاجرتش انجام داده دیگر راه برگشت ندارد. ریحانه پارسا به تازگی عکس های عجیبی از خود منتشر می کند. ریحانه عکسی در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرد که این عکس با بازخورد زیاد کاربران فضای مجازی همراه شده است. در ادامه شما می توانید عکس سانسور شده ریحانه پارسا را در زیر متن مشاهده نمایید:

reyhaneparsaj_2545849045144101121_28705207213

 خبر های داغ : تبریک تولد عاشقانه مهدی پاکدل به همسرش در اینستاگرام جنجالی شد

ظاهرا کمپین هایی که بر ضد سایت های شرطبندی راه افتاده و حتی برخورد قوه قضاییه با حساب های بانکی جواب داده و سود سایت های شرطبندی به پایین ترین حد ممکن رسیده است.

چرا که تا همین یه مدت پیش اولویت اول پویان مختاری تبلیغ سایت های شرطبندی بود ولی حالا برای کسب درآمد از یوتیوب دست به دامان ریحانه پارسا شده است.

pooyanmokhtari_1610824727

خبر های داغ : عکس بدون لباس ریحانه پارسا در تخت خواب!

پویان مختاری قمار باز و شاخ اینستاگرام عکسی از خود منتشر کرد است که دست یک زن در حال نوازش کردن بر روی بدن وی است، تحلیلگران فضای مجازی بعد از دقایقی پی بردند که این دست، دست ریحانه پارسا است. خود فروشی ریحانه پارسا به خاطر پول در مقابل پویان جنجالی شد. در ادامه شما می توانید این عکس را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید:

pooyanmokhtari_2482153443647363717_366275149

خبر های داغ : امیر تتلو با آبروی خواهر و مادرش چه کرد؟ + عکس

این در حالی است که پویان مختاری رسماً از همکاری خود با ریحانه پارسا خبر داده است.

مختاری ابتدا در یک استوری اینستاگرامی از همکاری خود با پارسا در قطعه ی جدیدش به نام «در دیگری» گفت و اعلام کرد قرار است به زودی موزیک ویدئویی با هم ضبط کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • شایان ارسالی در

    باباول گنیداین نجس نزاریدنجاست این تکسیربشه به دیگریا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها