|

(عکس) بازیگران کره ای به نون خ پیوستند چه کسانی هستند؟

بازیگران کره‌ای و شرق آسیا به نون‌ خ پیوستند. هنوز جزئیات بیشتری در خصوص این بازیگران ذکر نشده و معلوم نیست این گروه از بازیگران مطرح کره…

لینک کوتاه کپی شد

فیلمبرداری فصل سوم سریال «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی از اواسط مهر ماه در تهران آغاز شده و این روزها همچنان با حفظ پروتکل‌های بهداشتی ادامه دارد.

حمید خواجه نژاد مدیر روابط عمومى معاونت سیما در توئیتی درباره این سریال نوشت: «بازیگران کره‌ای و شرق آسیا به نون‌ خ پیوستند. در ادامه تصویربرداری فصل سوم نون خ سعید آقاخانی پای کره‌ای‌ها را هم‌ به نون خ باز کرد.

(عکس) بازیگران کره ای به نون خ پیوستند چه کسانی هستند؟

البته هنوز جزئیات بیشتری در خصوص این بازیگران ذکر نشده و معلوم نیست این گروه از بازیگران مطرح کره ای هستند یا بازیگران رده چندم کره

مجموعه طنز نون خ ۳ برای نوروز ۱۴۰۰ شبکه یک سیما در حال تولید است. تصویر مربوط به دیدار اخیر مدیر شبکه یک و کارگردان و تهیه‌کننده در محل تصویربردارى.»

هر آنچه تا به امروز درباره نون خ ۳ می دانیم

فیلمبرداری فصل سوم سریال «نون خ» از اواسط مهر ماه در تهران آغاز شده و همچنان با حفظ پروتکل های بهداشتی ادامه دارد. هر روز، قبل از آغاز فیلمبرداری عوامل و بازیگران با حضور پزشک و با دستگاه های پزشکی تب و میزان اکسیژن خون آنها بررسی می شود و همچنین همه عوامل پشت دوربین باید هنگام حضور در لوکیشن از ماسک استفاده کنند. تاکنون 25 درصد از سریال تصویربرداری شده است.

مهدی فرجی تهیه‌کننده این سریال در مصاحبه خود عنوان کرد که فیلمنامه سریال نون خ 3 در پانزده قسمت آماده است و با اجازه ستاد مقابله با کرونا، تصویربرداری آن آغاز شده است.

سعید آقاخانی، اکبر عبدی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، ماشاالله وروایی، پاشا جمالی، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، سیروس سپهری، صهبا شرافتی، شیدا یوسفی، سیروس حسینی‌فر، یوسف کرمی، سیدحسین موسوی، آتنا مهیاری، علی اخوان، شقایق فتاحی و نارین ایوبی بازیگران این سریال هستند.

فصل سوم سریال «نون خ» در ۱۶ قسمت برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ از شبکه اول سیما ساخته می‌شود.

(عکس) بازیگران کره ای به نون خ پیوستند چه کسانی هستند؟

سریال نون خ از کجا آمد؟

سریال نون خ سیزدهمین اثر سعید آقاخانی در مقام کارگردان است. سعید آقاخانی که یکی از کمدین‌های مطرح و خلاق سینما و تلویزیون است، در دهه نود یکی از سریال‌سازان مهم تلویزیون بود و آثار پرمخاطبی چون «زن بابا»، «دزد و پلیس»، «راه در رو» و «روزهای بد به در» را کارگردانی کرد. آقاخانی پس از چند سال حضور درخشان در سینما و حتی کسب سیمرغ بلورین برای «خداحافظی طولانی»، دوباره با سریال نون خ به تلویزیون برگشت و فصل اول این سریال، پربیننده‌ترین سریال نوروز 98 شد.

محسن تنابنده در یک مصاحبه عنوان کرد که طرح اول سریال نون خ متعلق به او و مرحوم خشایار الوند بود که قرار بوده خودش کارگردانی این کار را بر عهده بگیرد. اما مشکلات شخصی و مشغله‌های کاری سبب شده است که محسن تنابنده نتواند نون خ را کارگردانی کند و سعید آقاخانی را به عنوان جایگزین خود به مدیران تلویزیون پیشنهاد کرده است. البته تنابنده این را هم اضافه کرد که طرح او بسیار با داستان کنونی نون خ تفاوت داشته و سعید آقاخانی و امیر وفایی با خلاقیت خود قصه را بازنویسی و بطور کامل تغییر داده‌اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها