|

لایو کشف حجاب ریحانه پارسا؛ ریحانه برای همیشه خداحافظی کرد؟

لایو کشف حجاب ریحانه پارسا بازیگر پرحاشیه که به ترکیه مهاجرت کرده جنجالی شد. ریحانه البته با بهنوش بختیاری هم دعوای شدیدی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

ریحانه پارسا بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون که به ترکیه مهاجرت کرده در لایو اینستاگرامی خود کشف حجاب کرد و گفت که دیگر به بازیگری ادامه نخواهد داد.

در بخش دیگری از این لایو پارسا درباره ی علت کناره گیری اش از بازیگری و سینمای ایران گفت فضایی که در آن کار می کرد پاسخگوی انتظارات و انرژی او نبود. او گفت پل های پشت سر خود را به عمد خراب کرد تا مسیر اشتباهی که رفته بود را تکرار نکند.

پارسا تأکید کرد از کار و حرف های امشب خود هدف خاصی نداشته جز اینکه واقعی ترین تصویر از خود را نشان دهد و او تنها به دنبال دغدغه های شخصی خود و آرامش است.

این ویدیو واکنش های زیادی و داشت که تندترین آن ها مربوط به بهنوش بختیاری بود.

بهنوش بختیاری در پست اینستاگرامی خود خطاب به ریحانه پارسا نوشت:

ریحانه جان روزی بهت گفتم وارد این حرفه شده مواظب خودت باش الان با دیدن این فیلم متوجه شدم کاش خودم را سبک نمی کردم و دلسوزانه و خواهرانه برای دختری که ذاتش به دلم نشسته بود اصلا حرفی نمی زدم….بعضی حرف ها قرار نیست هرگز آویزه گوش کسی بشه…..حتما باید بری و تجربه کنی و سرت به سنگ بخوره تا ببینی کسی که 20 سال از تو به لحاظ حرفه ای جلوتره چی می گه….

استوری های تند و تیز بهنوش بختیاری خطاب به ریحانه پارسا

البته این پایان کار نبود و بهنوش بختیاری در یک سری استوری اینستاگرامی حملات تندی به ریحانه پارسا کرد و نوشت: دنبال پول بودن کار بدی نیست هر دقیقه دنبال یک پسر بودن کار بدیه؛ دنبال پول بودن کار بدی نیست، حرکات زننده دهاتی کردن جلوی دوربین برای رسیدن به پول کار واقعا بد و چیپه و در آخر توف تو ذات هر کی جنبه پول و معروفیت نداره….

لایو کشف حجاب ریحانه پارسا؛ ریحانه برای همیشه خداحافظی کرد؟

واکنش تند ریحانه پارسا خطاب به بهنوش بختیاری

بعد از استوری ها عجیب بهنوش بختیاری ریحانه پارسا هم بیکار ننشست و در استوری های خود حسابی از خجالت بهنوش بختیاری در آمد و او را اسکل نامید نوشت: آب بریز اونجا که سوخت و شما فالوور فیکتو بخر ناناز….

ریحانه پارسا شانسی برای بازگشت دارد؟

بعد از حواشی که در هفته های اخیر برای ریحانه پارسا به وجود آمده به نظر می رسد عمر هنری ریحانه پارسا در ایران تمام شده و ریحانه پارسا شانس زیادی برای بازگشت به کشور و حضور در سینما و تلویزیون ایران نداشته باشد و مجبور خواهد بود در خارج از کشور به فعالیت های هنری خود ادامه دهد. البته مروری به ارنامه و فعالیت های هنری بازیگرانی که مسیر مشابه ریحانه پارسا را طی کردند نشان می دهد که ریحانه شانس اندکی برای موفقیت و حضور در عرصه بین المللی سینما خواهد داشت.

پیشنهاد می شود: لایو ریحانه پارسا و محسن افشانی؛ مقایسه ریحانه پارسا با صدف طاهریان!

حواشی اخیر ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در این چند هفته اخیر حواشی زیادی داشت. از طلاق یکدفعه ای و مهاجرت به ترکیه تا شایعه وابستگی با سایت های شرط بندی و رابطه با پویان مختاری و امیرحسین مرادیان، اما حاشیه که بیشتر از همه ریحانه پارسا را به چالش کشید و ممکن است برای او مشکل ساز شود انتشار تصاویر خصوصی ریحانه پارسا توسط فردین امین خبرنگار ساکن خارج از کشور اشاره کرد.

لایو افشاگرانه ریحانه پارسا

ریحانه پارسا که اخیرا در ترکیه زندگی می کند، عصر شنبه 10 آبان در لایو اینستاگرامی که نزدیک به 18 هزار نفر بازدید کننده داشت به همراه محسن افشانی در خصوص حواشی اخیر ریحانه پارسا در ترکیه صحبت کردند. این 2 بازیگر جوان به طرفداران خود قول دادند که هر زمان که دنبال کنندگان صفحات آن ها به یک میلیون نفر برسد مجدد لایو گذاشته و در خصوص حواشی اخیر صحبت کنند و پرده از یک سری مسائل بردارند.

ریحانه پارسا ترامپ را هم به لایو خود دعوت کرد

ریحانه پارسا شب گذشته با انتشار یک لایو با محسن افشانی در خصوص حواشی اخیر به وجود آمده اش در ترکیه گفت: "روز سه شنبه ساعت ۱۰ شب با انتشار یک لایو جواب تمام حواشی اخیر را می‌دهم"، البته به شرط آن که فالور‌های هر دوی این بازیگران به یک میلیون نفر برسد، حالا بعد از گذشت چند ساعت از لایو او با محسن افشانی با انتشار یک توئیت نظر دنبال کنندگان صفحه اش را به خود جلب کرد.

ریحانه پارسا در توئیت خود ترامپ و بایدن را به لایو خود و محسن افشانی دعوت کرده است! حال قرار است در این لایو چه گفته شود هنوز مشخص نیست. جالب اینجاست که در لایو دیشب ریحانه پارسا گفت که دنبال حاشیه سازی نیست و دیگران برای او حاشیه درست می‌کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها