|

سیامک نعمتی و روزهای سینوسی در تبریز

سیامک نعمتی یکی از خریدهای نامی این فصل تراکتور است

لینک کوتاه کپی شد

هافبک سابق پرسپولیس روزهای سینوس‌واری را در تبریز سپری می‌کند.

به گزارش فوتبالی، سیامک نعمتی یکی از خریدهای نامی این فصل تراکتور است. هافبک سابق پرسپولیس در زمان معارفه خود جزو دو بازیکنی بود که با محمدرضا زنوزی عکسی به یادگار انداخت تا مشخص شود حضور وی برای تی‌تی‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است.

با این حال نعمتی روزهای سینوس‌واری را در تبریز سپری می‌کند. هافبک قرمزها در بازی هفته اول لیگ برتر جزو ترکیب ثابت تیمش نبود ولی دقایقی که به میدان آمد عملکرد خوبی از خود نشان داد.

همین عملکرد خوب و البته انگیزه بالای نعمتی باعث شد تا پاکو ‌خمز این هافبک را در بازی با پرسپولیس در ترکیب ابتدایی خود قرار دهد. با این حال و‌ علی‌رغم تلاش زیاد سیامک در برابر سرمربی سابق، وی نتوانست از باخت تراکتور جلوگیری کند.

در بازی با الشارجه سیامک دوباره کار را از نیمکت تراکتور آغاز کرد و در نیمه دوم و دقیقه ۷۲ به جای صفا هادی وارد میدان شد. با این حال این حضور نعمتی برای وی خوش‌یمن نبود و درحالی که تی‌تی‌ها سخت به دنبال به ثمر رساندن گل تساوی بودند، این بازیکن با ارتکاب خطای پنالتی کار را برای تراکتور تمام کرد.

حال باید دید عملکرد خرید سرشناس قرمزها در ادامه فصل چگونه خواهد بود و آیا این هافبک پرسپولیسی خواهد توانست فوتبال خود را در تبریز احیا کند یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها