|

شگفتی حیات وحش؛ خدنگ دَرنده با مار شاه کُبرا عصبانی دَر افتاد که نبینی باختی! (ویدیو)

در این ویدیو مار شاه کبرا و خدنگ به جون هم میوفتن اما آخر مار تسلیم میشه.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- شکار کردن، جنگیدن برای بقا، ادامه نسل و... خیلی از اتفاقات هیجان انگیز دیگر، مختص دنیای حیات وحش هست. دنیایی بی رحم که موجودات قوی تر همواره در آن پیروز هستند. کی از لحظه های جذاب این در این دنیای خاص، لحظه های شکار کردن و یا شکار شدن حیوانات هست. با ما همراه باشید تا یکی از این صحنه های جذاب رو ببینید.

خدنگ پستانداری کوچکی است که ظاهری شبیه به گربه دارد و گوشتخوار است که در تیره خدنگ قرار دارد. از جمله ویژگی‌های بارز ظاهری میرکت‌ها می‌توان به بدن دراز، گوش‌های کوتاه و صاف و قابلیت این جانوران در ایستادن بر روی دو پا اشاره کرد. میرکت‌ها به رنگ‌های طلایی، قهوه‌ای، نقره‌ای و نارنجی یافت می‌شوند.

این حیوانات چشم‌های تیره‌ای دارند و دور چشمانشان هم تیره است. طول بدن این جانوران بین 25 تا 30 سانتی‌متر است و دم آن‌ها به تنهایی بین 19 تا 24 سانتی‌متر. معمولا وزن میرکت‌ها کمتر از یک کیلوگرم است و این حیوانات از نظر وزنی به اندازه یک سنجاب هستند.

خدنگ ها در بیابان‌های آفریقا یافت می‌شوند. این حیوانات در آفریقای جنوبی و کشورهایی مانند بوتسوانا و نامیبیا و آنگولا یافت می‌شوند. خدنگ ها را باید در آفریقای جنوبی پیدا کرد. این جانوران به صورت دسته‌های بزرگ زندگی می‌کنند و بسیار اجتماعی هستند.

 

مار شاه کبرا طولانی‌ ترین مار سمی جهان است و به راحتی می‌ تواند لقب پادشاه را به خودش اختصاص بدهد. این جانور خزنده قدرتمند بیشتر مار‌های دیگر را شکار می‌کند و می‌ تواند چندین دهه در طبیعت عمر کند. اگرچه مار شاه کبرا به رفتار پرخاشگرانه شهرت دارد اما در حقیقت طبیعت گوشه گیری دارد و ترجیحش این است که از مردم و سایر حیوانات دور باشد. این جانور یک خزنده منزوی است و تنها در دوره تولید مثل با هم نوعانش وقت می گذارند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها