|

درگیری مرگبار شیر با حیووونای دیگه رو ببین؛ زرافه و بز کوهی لگد بارونش کردن!

در این ویدئوی هیجان انگیز صحنه هایی از حمله شیر به سایر حیوانات مثل زرافه، بز کوهی و کل یالدار را خواهید دید.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- شیر که در دسته گربه سانان قرار می گیرد بعد از ببر سیبری به عنوان بزرگ ترین گربه دنیا شناخته می شود. بدن این گربه بزرگ با پوشش کوتاهی از خز طلایی یا زرد مایل به قهوه ای پوشیده شده و یک دم بلند با منگوله ای در انتهای آن دارد. علائم روی بدن شیر بسیار کم رنگ تر از نوارها و خال های روی بدن سایر گربه سانان است که به این حیوان امکان می دهد هنگام شکار کردن در چمنزارها بهتر بتواند خودش را استتار کند.

گله های شیر معمولا شامل یک شیر نر، 5 تا 15 ماده شیر خویشاوند و توله های آن ها می باشد، اگرچه گروه های کوچک 2 یا 3 نفره هم چندان غیر معمول نیست. شیر نر در یک قلمروی 100 متر مربعی با ادرار خود درختان و سنگ ها را علامت گذاری کرده و به این روش به مزاحمان هشدار می دهد که وارد حریم او نشوند. با این حال قلمروی هر شیر مدام در معرض تهدید سایر شیرهای نر قرار دارد که سعی می کنند زمین و گله یکدیگر را تصاحب کرده و در صورت موفقیت، شیر نر بازنده و همه توله هایش را می کشند.

شیرهای نر جثه بزرگی دارند و کندتر از ماده ها حرکت می کنند به همین دلیل معمولا شیرهای ماده به شکار می روند، آن ها اغلب گروهی شکار می کنند زیرا نه تنها احتمال موفقیت بیشتر خواهد بود بلکه می توانند به حیوانات بزرگ تر و سریع تر از خودشان نیز حمله کنند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها