|

صحنه تکان دهنده و دلخراشِ حمله سگ های وحشی و کفتار به ایمپالای در حال زایمان!

در این ویدئوی ناراحت کننده حمله سگ های وحشی و کفتار خالدار به ایمپالای باردار را خواهید دید. (این ویدئو حاوی صحنه ای دلخراش است.)

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یک سگ وحشی و کفتار پس از اینکه ایمپالای بیچاره را به دام انداختند، نوزادش را از شکمش بیرون کشیدند و کشتند. آری طبیعت می تواند به همین اندازه بی رحم باشد، اما خوشبختانه یک مرگ سریع به رنج ایمپالا، پایان داد. این لحظه فوق العاده نادر در پارک ملی کروگر به وقوع پیوست. راهنمای میدانی 37 ساله، ترنس پورتر، این ویدئو را با ما به اشتراک گذاشت.

او ماجرا را اینگونه تعریف می کند: در حال قدم زدن در کمپ بودم که یک غوغای بزرگ شنیدم. به طرف حصار دویدم تا ببینم چه چیزی باعث این همه سر و صدا شده است. در این لحظه سگ‌های وحشی را دیدم که یک ایمپالا را پایین می‌آورند. تنها چیزی که روی دستم بود موبایلم بود، پس البته شروع به ضبط کردم!

به زودی یک کفتار خالدار هم ظاهر شد و سگ‌های وحشی حضور لاشخور را پذیرفتند و به او اجازه دادند بدون دعوا به غذا بپیوندد.  ایمپالای بیچاره در برابر حملات بی امان سگ های وحشی هیچ کاری نتوانست انجام دهد. آن ها در نهایتِ بی رحمی حیوان نگون بخت و بچه اش را خوردند.

Untitled_2.1.5-1024x576

توجه: این ویدئو حاوی صحنه دلخراش است لطفا اگر حساس هستید نگاه نکنید.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی