|

از جذابیت های حیات وحش؛ صحنه هایی ترسناک از شکار کردن جگوار که مو رو به تن آدم سیخ میکنه

در این ویدئوی دلهره آورصحنه هایی ترسناک از حمله جگوار به جانوران دیگر مثل تمساح را خواهید دید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- جگوار گربه ای با چشمان زیبا و خشمگین است که در نگاه اول به شدت شبیه به پلنگ است اما تفاوت هایی از لحاظ اندازه، شکل ظاهری، قلمروی زندگی و رفتار دارند. جگوار امروزه تنها در آمریکای جنوبی و مناطق دورافتاده آمریکای مرکزی یافت می‌شود. بیشترین تعداد از این گربه‌سان، در جنگل بارانی آمازون حضور دارند.

جگوار‌ ها علاقه‌ای به تعقیب کردن طعمه و شکار خود ندارند و در عوض مایلند تا در جای مناسبی کمین کرده و در موقعیت مناسبی حمله کنند. جگوار‌ ها بسیار سریع هستند، اما این ویژگی را نمی‌توان جزء برترین یا شاخص‌ترین ویژگی‌های این جانور دانست. فک جگوار‌ بسیار قدرتمند است و دندان‌های این جانور هم بسیار تیز است به نحوی که به راحتی و با کوچکترین فشاری می‌تواند با کمک فک و دندان‌های خود جمجه طعمه را سوراخ کند. این ویژگی جگوار‌ را قادر می‌سازد که بتوانند جانورانی با پوست بسیار سخت همانند لاکپشت‌ها را نیز در هم بشکند و به عنوان غذا از آن‌ها استفاده کنند. 

 بدن عضلانی و پنجه‌های بسیار بزرگ، این جانور را قادر می‌سازد تا به راحتی از درخت بالا برود. همچنین جگوار شناگر بسیار خوبی هم هست و به خوردن غذا‌های آبی از جمله ماهی‌ها نیز علاقه دارد.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی