|

از جذابیت های حیات وحش؛ زورآزمایی پلنگ و کفتار برای تصاحب لاشه ایمپالای نگون بخت

در این ویدئو همان طور که می بینید یک کفتار با پلنگی مواجه شد که در حال انتقال لاشه یک ایمپالا روی درخت بود.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- اگر مطالب قبلی ما را دنبال کرده باشید مطمئنا می دانید که راجع به ویژگی های پلنگ زیاد صحبت کردیم. در این مطلب قصد داریم اطلاعات مختصری در مورد کفتار بهتون بدیم. کفتار ها حیواناتی گوشت خوارند که از لحاظ شکل شبیه سگ ها هستند ولی در راسته گربه‌سانان قرار می‌گیرند. آن ها مثل شیر ها اغلب به شکل گروهی زندگی می‌کنند و از لاشخورهای حرفه‌ای هستند. کفتارها از باقی‌ مانده لاشه مردارهایی که توسط حیوانات دیگر شکار شده تغذیه می‌کنند. همان طور که گفتیم کفتار ها به صورت گروهی زندگی می کنند گله آن ها بسیار بزرگ بوده و اغلب تا 80 نفر عضو دارد. ریاست گله به عهده کفتاری است که از بقیه بزرگ تر و وحشی تر است. کفتار ها بسیار باهوش هستند آن ها در مواجه با حیواناتی مانند شیر یا ببر سریعا خود را به مردن می زنند تا این حیوانات از شکارشان صرف نظر کنند.

کفتار صفت؛ اصطلاح ایرانی ها برای برخی افراد

ایرانی ها نسبت به کفتار نظر خوبی ندارند و از اصطلاحاتی تحت عنوان کفتار صفت برای برخی افراد استفاده می کنند. کفتار صفت را به افرادی نسبت می دهند که پست و بی چشم و رو است. افرادی که زحمتی که دیگران برای آن ها می کشند را نمی بینند و یا همواره وابسته به دست رنج افراد دیگر هستند تا از آن ها استفاده کنند.

کفتار

معمای خنده کفتار ها

خنده کفتار برای سال ها معمایی رمزآلود بوده‌ است و آثار کلاسیک فراوانی از این خنده‌های ترسناک به عنوان سمبل جادو و شیطان استفاده کرده‌اند. قهقهه و خنده کفتارها، نوعی ارتباط صوتی میان آن ها است و پیام‌های مهمی از این طریق میان کفتارها رد و بدل می‌شود.

در این ویدئو همان طور که می بینید یک کفتار با پلنگی مواجه شد که در حال انتقال لاشه یک ایمپالا روی درخت بود. کفتار موفق شد ایمپالا را بگیرد و از آن آویزان شود. پلنگ و کفتار در این رویارویی قدرت باورنکردنی خود را نشان دادند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها