|

سرویس نمایش قیمت تتر با امکان مشاهده قیمت لحظه‌ای تتر

قیمت لحظه ای تتر

یکی از روش‌های معروف برای جلوگیری از هدر رفت سرمایه در بازار ارز دیجیتال استفاده از استیبل کوین است. شما باید بدانید که بازار کریپتوکارنسی…

لینک کوتاه کپی شد

یکی از روش‌های معروف برای جلوگیری از هدر رفت سرمایه در بازار ارز دیجیتال استفاده از استیبل کوین است. شما باید بدانید که بازار کریپتوکارنسی مثل هر بازار دیگری دارای نوسانات و مشکلات فراوانی است. همیشه قرار نیست در این بازار سود کنید. برای مثال قیمت بیت کوین که در ماه‌های اخیر تا نزدیک 50 هزار دلار رفته بود ناگهان تا 20 هزار دلار و پایین‌تر از آن سقوط کرد. هنگامی که بازار در نوسان رفته است چه کار باید کرد؟ روشی که توسعه‌دهندگان بازار ارز دیجیتال در نظر آورده‌اند، استفاده از استیبل کوین‌ها (stablecoin) است. یعنی کوین‌هایی که پشتوانه‌شان یک دارایی حقیقی مثل طلا، پول یا هر چیز دیگری است.

به همین دلیل قیمت آن کوین بر اساس قیمت آن شیء در نظر گرفته می‌شود و ارزش قیمتی آن ارز بر اساس پشتوانه‌اش شکل می‌گیرد. تتر یکی از استیبل کوین‌های معروف بازار است که محبوبیت زیادی در میان طرفداران بازار ارز دیجیتال دارد. خرید تتر یکی از مهم‌ترین راه‌های سرمایه‌گذاران برای جلوگیری از ضرر کردن در بازار ارز دیجیتال است. حال چطور می‌توانیم از قیمت تتر آگاه شویم و از کجا می‌توانیم اقدام به خرید USDT کنیم؟ در این مقاله قرار است به این موضوعات بپردازیم.

تتر چیست و چطور به وجود آمد؟

اولین سؤالی که برای علاقه‌مند به ارز تتر مطرح می‌شود این است که تتر چیست؟ پیش از خرید تتر و آگاهی از قیمت USDT باید با چیستی آن آشنا شوید. تتر نوعی استیبل کوین است که از دلار به عنوان پشتوانه مالی خود استفاده می‌کند. یعنی به ازای هر توکن تتری که در بازار وجود دارد ما یک دلار در مقابل آن به پشتوانه داریم. به همین علت قیمت تتر در بازار همیشه برابر با یک دلار است. (یا شاید مقدار بسیار اندکی تغییر داشته باشد.) از استیبل کوین‌ها برای حفظ سرمایه در بازار ارز دیجیتال استفاده می‌کنند، همچنین یکی از راه‌هایی است که بتوان سریع حمل و نقل پول را بدون دردسر انجام داد.

این‌که تتر چطور به وجود آمد بر می‌گردد به سال 2014 که در آن سال سه فرد یعنی بروک پیرس (Brock Pierce)، ریو کالینز (Reeve Collins) و کریگ سلرز (Craig Sellers) آن را به وجود آوردند و بنیان‌گذاری کردند. هر سه این افراد سال‌ها در حوزه‌های مختلف تکنولوژی و همچنین ارز دیجیتال فعالیت کرده بودند و بعد به فکر ایجاد تتر افتادند.

e222f582-8429-4108-8c6f-70faff306966

کاربرد‌های ارز تتر چیست؟

هنگامی که می‌خواهید اقدام به خرید تتر کنید بهتر است از کاربرد‌های آن نیز اطلاع داشته باشید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تتر این است که می‌توان آن را به صورت آسان حمل و نقل کرد و محدودیتی از این نظر وجود ندارد. در سایت صرافی ارز دیجیتال والکس نوشته شده است که از قابلیت‌های تتر این است یک ذخیره ارزشمند در دوران نوسان بازار کریپتوکارنسی است. همچنین شما می‌توانید با خرید USDT مبادلات بین‌المللی را بدون دردسر انجام دهید. همچنین یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های تتر که در صرافی والکس آمده است ایمنی این ارز دیجیتال است. همه این خصوصیت‌ها به علاوه دیگر مزایایی که تتر دارد می‌تواند آن را گزینه‌ای مناسب برای طرح یک استراتژی در دوران نوسان بازار کند و استفاده‌های مختلف آن را نیز می‌توانید در نظر بیاورید.

قیمت تتر چطور تعیین می‌شود؟

در طول سالیان اخیر قیمت تتر همیشه نزدیک به یک دلار بوده است و گاهی اندکی بیش از یک دلار شده است اما تغییر آن چنان اندک است که نمی‌توان خیلی توجهی جدی به آن داشت. قیمت USDT همیشه برابر با یک دلار است یعنی به ازای یک توکن تتر یک دلار نیز وجود دارد. به همین دلیل هر توکن تتر توسط شرکت معرفی می‌شود ولی شبکه آن غیرمتمرکز است. قیمت تتر در سال‌های اخیر سبب شده برخی از توسعه‌دهندگان نسبت به حقیقت این‌که تتر پشتوانه‌اش دلار است تردید‌هایی داشته باشند ولی با این وجود به نظر می‌رسد که این تردید‌ها دقیق نیست و ارز تتر از کریپتو‌های آینده‌دار در حوزه ارز دیجیتال است.

چطور می‌توانم از صرافی والکس تتر بخرم؟

یکی از بهترین صرافی‌های ایران برای خرید تتر، صرافی ارز دیجیتال والکس است. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت USDT و خرید USDT به صرافی والکس مراجعه کنید. اگر در صرافی والکس ثبت نام نکرده‌اید باید ابتدا مراحل ثبت نام و احراز هویت خود را انجام دهید و سپس در صفحه خرید تتر همراه با بازار جهانی می‌توانید اقدام به خرید و فروش این ارز دیجیتال کنید.

شما می‌توانید حتی از طریق اپلیکیشن موبایل والکس اقدام به خرید USDT کنید و این هیچ تفاوتی با سایت ندارد. شما باید وارد حساب کاربری خود در گوشی موبایل شوید و از آنجا در صفحه تتر می‌توانید خرید خود را ثبت و توکن تتر را دریافت کنید.

در صرافی ارز دیجیتال والکس سرویسی وجود دارد که می‌توانید به صورت لحظه‌ای از قیمت تتر آگاه شوید. البته که قیمت تتر معمولاً تفاوت چندانی نمی‌کند ولی به صورت لحظه‌ای می‌توانید تغییر قیمت USDT را دنبال کنید تا در زمان مناسب خرید یا فروش را انجام دهید.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم پیرامون ارز دیجیتال تتر صحبت کنیم و صرافی مناسب ایرانی برای خرید تتر را به شما معرفی کنیم. تتر نوعی استیبل کوین با پشتوانه دلار است به همین دلیل برای حل مشکلاتی که در هنگام نوسان بازار برای سرمایه‌گذاران رخ می‌دهد بسیار مهم است و ضروری است. خرید تتر یکی از استراتژی‌های مهم برای سرمایه‌گذاران است و عده زیادی‌شان به خرید تتر می‌پردازند. یکی از بهترین راه‌ها برای آگاهی از قیمت تتر و خرید تتر ورود و ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال ایرانی والکس است. این صرافی پلتفرمی آسان برای خریدار و فروشنده است و می‌تواند بهترین گزینه ایرانی برای خرید تتر باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها