|

این ستاره را از حالا شاگرد نکونام بدانیم؟

ظاهرا قرار است خرید جدید جواد نکونام برای تیمش از اراک راهی تهران شود.

لینک کوتاه کپی شد

ا نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ برتر طبیعی است که شاهد برخی گمانه زنی‌های نقل و انتقالاتی باشیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از وانانیوز؛ امسال هم در این قاعده استثنایی رخ نداده و در فاصله چهار هفته مانده به پایان رقابت‌ها شایعات مختلفی از گوشه و کنار شنیده می‌شود. همیشه اینطور بوده که به جز ستاره‌ها، سرمربیان تیم‌های بزرگ نگاهی ویژه نیز به باشگاه‌های بازیکن ساز دارند و برخی گزینه‌هایشان را از جمع میانه جدولی‌ها انتخاب می‌کنند.

در همین خصوص به نظر می‌رسد از آنجا که باشگاه استقلال که بعد از سالیان متمادی در حال سر و سامان گرفتن است و از حالا برای ثبات برنامه ریزی کرده - تا بر خلاف روال مرسوم این تیم، هوادارانش در پایان فصل شاهد تغییر کادر فنی نباشند - در حال مشخص کردن بازیکنان فصل بعدش است.

از جمله تیم‌هایی که توجه نکونام را به خود جلب کرده، آلومینیوم اراک است. ظاهرا در این تیم یکی دو بازیکن چشم سرمربی آبی‌ها را گرفته‌اند و احتمالا برای فصل بعد باید حداقل یکی از آنها را بازیکن استقلال بدانیم. در این باره شنیده می‌شود عارف حاجی عیدی هافبک ایرالکو که با وجود سن و سال کمش چند سالی است در لیگ برتر حضور دارد در سبد خرید جواد نکونام حضور دارد. حاجی عیدی کارش را با سایپا شروع کرد و با این تیم در لیگ برتر معرفی شد، اما بعد از سقوط خودروسازان به لیگ یک مدتی را به صورت قرضی در رایکا بابل توپ زد. او با حضور در آلومینیوم اراک مجددا به لیگ برتر برگشته و اتفاقا عملکردی قابل قبول در این تیم داشته است.

نکته جالب درباره حاجی عیدی این است که او اولین بازی خود در لیگ برتر را وقتی فقط ۲۰ ساله بود مقابل همین استقلال انجام داد که به هفته هفتم فصل ۹۹-۹۸ برمی‌گردد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی