|

پاریسی ها در لیگ قهرمانان اروپا طلسم شده اند

پاری‌سن‌ژرمن روز سه‌شنبه توسط دورتموند از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و یک رکورد را به نام خود ثبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

رویاهای پاری‌سن‌ژرمن برای کسب اولین جام در لیگ قهرمانان اروپا پس از شکست از دورتموند در نیمه‌نهایی به پایان رسید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ تیم بوندس‌لیگایی در مجموع ۲-۰ برنده شد تا فینال را مقابل رئال‌مادرید یا بایرن‌مونیخ در ورزشگاه ومبلی رقم بزند.

پاری‌سن‌ژرمن با وجود داشتن کیلیان امباپه در تیم و ۳۰ شوت به سمت دروازه نتوانست مقابل دورتموند گلزنی کند. ناتوانی پی‌اس‌جی در گلزنی باعث شد که تیم لوئیس انریکه به تیمی تبدیل شود که حداقل در ۲۰ سال گذشته در رقابت‌های باشگاهی برتر اروپا بیشترین شوت به سمت دروازه را بدون گلزنی داشته باشد. میزبان همچنین بیشترین ضربه به تیر دروازه (۴) را در یک بازی حذفی لیگ قهرمانان اروپا به خود اختصاص داد.

پاری‌سن‌ژرمن در فصول اخیر علیرغم سرمایه‌گذاری هنگفت روی استعدادهایی مانند نیمار، لیونل مسی و امباپه، به طرز ناامیدکننده‌ای از لیگ قهرمانان اروپا حذف می‌شود و مهاجم فرانسوی بدون اینکه با پاری‌سن‌ژرمن قهرمان اروپا شود، باشگاه را ترک خواهد کرد.

پاری‌سن‌ژرمن در حال حاضر شش بازی از هفت بازی خود در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۸۳ درصد) را باخته که بالاترین میزان نسبت به هر تیمی است که حداقل ۵ بار در این مقطع بازی کرده است. پاری‌سن‌ژرمن قهرمان لیگ ۱ شده است و با پیروزی مقابل لیون در فینال جام حذفی فرانسه در ۲۵ مِی می‌تواند دبل کند. این بازی احتمالاً آخرین بازی امباپه با پیراهن پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود و او در تابستان راهی رئال مادرید خواهد شد، به این امید که بتواند جام‌های بیشتری به کارنامه حرفه‌ای خود اضافه کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی