|

علت اصلی باخت نساجی به پرسپولیس مشخص شد!

مصطفی صداقت می‌گوید نساجی بازی خوبی برابر پرسپولیس در نیمه دوم ارائه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

مصطفی صداقت مربی نساجی مازندران در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل پرسپولیس در ابتدا گفت: از طرف آقا ساکت و بچه‌ها از هواداران تشکر می‌کنم. شرایط فوق العاده‌ای درست کردند و شرمنده‌ایم که نتوانستیم آن جور که می‌خواستند نتیجه را رقم بزنیم. قول می‌دهیم که در اولین فرصت جبران کنیم و این بدهی‌مان را صاف کنیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ او ادامه داد: به بچه‌های خوب پرسپولیس تبریک می‌گویم. در نیمه اول آنطور که باید شجاعت نداشتیم که پرسپولیس بالای جدولی را شکست بدهیم. در نیمه دوم ولی با تعویض‌هایمان شرایط به نفع ما رقم خورد و به گل رسیدیم. در نیمه دوم بازی یک طرفه بود اما روی تجربه و کیفیت بازیکنان حریف امتیاز را از دست دادیم.

صداقت راجع به نیمه دوم گفت: وقتی آنها ده نفره شدند تراکم دفاعی ایجاد کردند و شرایط زیادی برای گلزنی نبود اما به گل رسیدیم. باید بیشتر کار کنیم. نمی‌شود که یک نیمه کامل صاحب توپ باشیم و نتوانیم موقعیت ایجاد کنیم. بیشتر به خاطر تراکم دفاعی حریف بود.

او در مورد بازیکنان نساجی گفت: داشته‌های ما همین‌ها هستند و ما از شرایطمان راضی هستیم. باید ادامه دهیم و در پنجره نقل و انتقالاتی زمان برای ترمیم تیم داریم. همه بهترین تلاش را انجام می‌دهند.

صداقت راجع به تیم داوری گفت: با شرایطی که سازمان لیگ گذاشته نمی‌توانیم در مسائل داوری ورود کنیم. الان هم احترام می‌گذاریم. امیدواریم در بازی‌های بعد این اتفاقات نیفتد و شرایط بهتری داشته باشیم. فکر می‌کنم در صحنه گل دوم پرسپولیس خطا صورت گرفت اما نمی‌توانیم ورود کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی