|

انتقاد ایجنت روکه از ژاوی

وضعیت روکه در بارسا روز به روز در حال پیچیده‌تر شدن است.

لینک کوتاه کپی شد

علی‌رغم پرداخت مبلغ هنگفتی برای انتقال ویتور روکه و حضور زودهنگام او برای پر کردن جای مصدومان بارسا، این بازیکن 19 ساله برزیلی در تیم تحت هدایت ژاوی جایی در ترکیب اصلی ندارد. با نزدیک شدن به پایان فصل، روکه تنها 310 دقیقه در 13 بازی لالیگا به میدان رفته که از این تعداد، تنها دو بازی را به عنوان بازیکن فیکس آغاز کرده است.

همین موضوع، باعث ناراحتی شدید روکه و مدیربرنامه‌های او شده‌است. آندره کوری، ایجنت ویتور روکه، در گفتگو با موندو عصبانیت خود از وضعیت موکلش را ابراز کرد و حتی مدعی شد که در صورت عدم بهبود شرایط، به فکر قطع همکاری با بارسلونا خواهد بود: ویتور روکه به صورت قرضی بارسلونا را ترک نخواهد کرد، اگر قرار به جدایی باشد، او به طور دائمی جدا خواهد شد. او سزاوار دقایق بیشتری است، هیچکس نمی داند که چرا بیشتر به ویتور بازی نمی دهند. ژاوی هرگز با ویتور صحبت نکرده است و من این وضعیت را درک نمی کنم. این درست نیست. بهترین تصمیم برای ویتور روکه ماندن در بارسلونا است، اما اگر این اتفاق امکان پذیر نباشد و وضعیت بهبود پیدا نکند، ما برای جدایی دائمی او تلاش خواهیم کرد. من متوجه نمی شوم! ژاوی به فرمین لوپز، پائو کوبارسی و لامین یامال فرصت داد، در حالی که او هیچ وقت به روکه اعتماد نکرد.

ایجنت روکه در ادامه از هواداران بارسلونا نیز انتقاد کرد: ببینید چه اتفاقی برای وینیسیوس در رئال مادرید افتاد. 2 فصل و نیم طول کشید تا وینیسیوس به ترکیب اصلی برسد. اما اینجا در بارسلونا، در عرض 2 ماه هرج و مرج ایجاد می شود و مردم می خواهند به جای کمک به ویتور روکه، او را بکشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی