|

دستیار سابق گل محمدی هم مغضوب یحیی را نخواست

حمید مطهری که سابقه دستیاری یحیی گل محمدی در تیم های پرسپولیس و پدیده را هم داراست؛ چندان از سیامک استفاده نمی کند

لینک کوتاه کپی شد

سیامک نعمتی با حضور حمید مطهری به بازیکنی نیمکت نشین تبدیل شده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، سیامک نعمتی بازیکنی است که با سابقه چندین سال بازی برای پرسپولیس، فصل گذشته مورد توجه یحیی گل محمدی سرمربی وقت سرخ پوشان تهرانی قرار نداشت و در نهایت با قرار گرفتن در لیست مازاد این سرمربی، ابتدای فصل جاری راهی تراکتور شد و جزو دو بازیکنی بود که با عکس یادگاری در کنار محمدرضا زنوزی، مالک قرمزهای تبریزی، مورد معارفه قرار گرفت.

نعمتی ابتدا در جمع تی‌تی‌ها به عنوان یک وینگر و هافبک مورد استفاده قرار می‌گرفت اما در ادامه پاکو خمز از وی در پست دفاع راست هم استفاده کرد و حاصل کار این بازیکن در تبریز، به ثمر رساندن یک گل و ارسال یک پاس گل در ۲۲ بازی بوده است.

اما نکته جالب اینکه پس از خروج خمز، حمید مطهری که سابقه دستیاری یحیی گل محمدی در تیم های پرسپولیس و پدیده را هم داراست؛ چندان از سیامک استفاده نمی کند و وی را در طول دو بازی اخیر که هدایت پرشورها را بر عهده داشته، فقط یک بار به عنوان بازیکن تعویضی در دقیقه ۹۵ بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن به زمین فرستاده است.

هافبک - مدافع ۳۰ ساله و باتجربه تراکتوری ها در بازی با استقلال هم به صورت کامل نیمکت نشین بود تا شرایط جالبی در حضور مسئول فنی جدید نداشته باشد و ناراحتی وی را در میکسدزون ورزشگاه یادگار امام (ره) پس از بازی با آبی ها می‌شد مشاهده کرد؛ جایی که نعمتی با چهره‌ای درهم به درخواست مصاحبه خبرنگاران پاسخ رد داد و از درب عقبی خارج شد تا حتی از منطقه میکسدزون عبور نکرده باشد.

باید دید سیامک نعمتی می‌تواند در بازی های بعدی که دستیار سابق گل محمدی هدایت تی‌تی‌ها را بر عهده دارد، بیشتر برای تیمش به میدان برود یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی