|

راز کم کردن وزن سلبریتی های خارجی / ادل فقط قند نخورد صد کیلو کم کرد جلل الخالق

خیلی از سلبریتی ها هستند که وزن های زیادی کم کردن! در این مطلب قراره با نحوه کم کردن این افراد آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب همه ما تناسب اندام رو دوست داریم. این تناسبه از نگاه و عقیده هر کسی یه مدلیه و یکیو می بینیم توپری که هیچ، تپلی رو تناسب اندام میدونه و اینچنین سایزی رو ایده آل می بینه، اما فردی دیگر رو می بینیم که وزن خیلی کمتر رو تناسب اندام می بینه و تقریبا لاغر بودن ملاک خوش اندام بودنه براش. در مجموع اما بیشتر افراد بر این نظرند که رسیدن به تناسب اندام حالا به هر شکلی که باشه، خیلی سخته. در واقع برای رسیدن به یک اندام ایده آل نیازی نیست که حتما برنامه ورزشی خیلی سنگینی داشته باشید! در واقع مهمترین اصل در این راستا اینه که تسلیم نشید و چهار روزه از هدف تناسب اندام دست نکشید. اونچه که مشخصه و شعاری نیست اینه که داشتن یه رژیم غذایی و سبک زندگی مناسب همیشه شدنی نیست و گاهی غیر ممکن میشه، مخصوصا وقتایی که سرتون خیلی شلوغ بشه! اما جالبه که بدونید این سلبریتی ها علیرغم زندگی شلوغ شان موفق شدند و وزن زیادی رو کم کردند.

mppEWlKkwVGg

ادل

ادل خواننده و ترانه نویس مشهور انگلیسی می باشد که در واقع سبک زندگی بسیار فعالی داره. این چهره صبح ها وزنه میزنه و عصر های خود را به پیاده روی یا بوکس میگذرونه و دست آخر نیز شبها هم ورزش کرده و هوازی انجام میده. تازه به علاوه اینکه ادل علاقمند و از طرفداران پیلاتس ریفورمر نیز هست. همه اینها به کنار، از طرفی هم این خواننده بر این ادعاست که محدود کردن مصرف قند دلیل اصلی کاهش وزن او بوده و در رابطه با این موضوع گفته: "قبلاً هر روز ۱۰ فنجان چای با ۲ حبه قند در هر کدام می خوردم، یعنی هر روز ۲۰ حبه قند می خوردم."

379968_597

ربل ویلسون

ربل ویلسون یک هنرپیشه، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده اهل استرالیا می باشد که با وجود پرخوری عصبی و سندرم تخمدان پلی کیستیک، اما بیشتر از 36 کیلوگرم وزن کم کرد و به اندام ایده آلش رسید. ربل ویلسون از رژیم غذایی مایر (Mayr Method) استفاده نمود و جالبه که تو این رژیم هیچ خبری از شمردن کالری ها نیست، فقط و فقط باید غذاتون رو به درستی بجوید و به آرومی بخورید. از طرفی هم در این رژیم باید صبحانه رو بزرگ ترین وعده غذایی قرار داده و شام رو کوچیک ترین. ربل عاشق و شیفته پیاده روی هستش و مدیتیشن جهت مقابله با پرخوری عصبی رو هم انجام میده. جالب بود نه؟ 

313

جونا هیل

جونا هیل بازیگر و فیلمساز آمریکاییه که واسش وزن خیلی موضوع حساسیه! اما خب این چهره کماکان در رابطه با با صراحت و راحتی در باره وزن صحبت می کنه. وی 12 سال پیش یعنی در سال 2011 18 کیلو وزنش رو کم کرد، اونهم تنها با خوردن سوشی! جونا هیل بعدتر با مراجعه به متخصص تغذیه هرچی عادت ناسالم تو غذا خوردن داشت رو اصلاح کرد. در اینجا بود که جونا شروع کرد به مصرف بیشتر میوه و سبزیجات و پروتئین بدون چربی و البته غلات کامل و غیره. ناگفته نمونه که این چهره هر روز دویدن تو برنامشه و 100 تا دراز نشست هم میره.

TZC57Fj1tZnv

درو بریمور

درو بریمور تهیه کننده مشهور آمریکایی که همیشه روزش رو با یه لیوان آب و عصاره لیمو ترش آغاز میکنه، برای صبحانه تست آووکادو میخوره و وقتایی هم که پیش خانواده یا دوستاشه از تخم مرغ و یا میوه استفاده میکنه. علاوه بر اینها، این چهره همیشه صبح ها رو واسه ورزش کردن انتخاب میکنه و انجام میده. چرا چون به گفته خودش زمان دیگه ای نمیتونه و خودش رو مجبور به این کار کرده.

311

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی