|

انواع لوستر مناسب برا خونه با سقف کوتاه / با اینا خطای دید ایجاد کن ارتفاع بیشتر میشه

در این مقاله در خصوص انواع لوستر برای سقف کوتاه باهاتون صحبت کردیم که میتونید با توجه به اون ها لوستر مناسبتون رو تهیه کنید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- همه ی ما دوست داریم که خونمون بهترین و زیباترین دیزاین و دکور رو داشته باشه که خب حتی برای این منظور خیلی کارها رو هم انجام میدیم مثلا خیلی ها میرن سراغ دونستن اصول و قواعد دکوراسیون و با پیاده سازی اون در خونه و زندگیشون یه چیدمان عالی بهم میزنن طوری که هر کسی با دیدنش بهشون دست مریزاد بگه و از سلیقه ی خوب و ناب اون ها تعریف کنه یا یه عده هم میرن به دنبال شناختن مدهای روز در زمینه ی دکور و آیتم های موجود در اون تا دکوراسیون خونشون روی مد و مدرن بشه و دمده به چشم نیاد چون در غیر این صوت بعد از یه تایمی خونه براشون بیات میشه.

پس برای رسیدن به دکوراسیون تنها و تنها خواستن شما کفایت نمیکنه و چیزهای دیگه ای رو هم باید در نظر بگیرید تا به اون نتیجه ی مطلوبی که مدنظرتون هست برسید. نکته ی بعدی هم که وجود داره این هست که بدونید چی به دکوراسیون شما و سبک اون میاد و چی نمیاد مثلا در صورتی که دکورتون کلاسیک هست هرگز انداختن یه فرش مدرن در اون فضا رو زیبا نخواهد کرد که هیچ اون رو از چشم هم میندازه بنابراین همونطور که میدونید چه مدل لباسی به اندامتون میاد و چه لباسی نمیاد باید بدونید که چه جور لباسی تن خونتون کنید حالا در همین راستا ما هم میخواهیم در خصوص لوستر مناسب سقف کوتاه براتون صحبت کنیم و بگیم که این لوستر باید چه ویژگی هایی داشته باشه و صد البته نمونه ای از اون ها رو بهتون نشون بدیم تا در صورت داشتن خونه ای با سقف کوتاه بهترین انتخاب رو داشته باشید.، پس در ادامه با ما همراه باشید.

لوستر برای سقف کوتاه

موقع خرید لوستر برای سقف کوتاه به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

یکی از مهم ترین چیز هایی در حین خرید لوستر باید اون رو مورد بررسی قرار بدید رنگش هست چرا که رنگ این آیتم در بیشتر دیده شدن ارتفاع نقش بسیار مهم و مستقیمی داره به این صورت که به هر میزان که لوستر شما رنگش روشن تر باشه به دلیل خطای دید ایجاد شده محیط شما هم بزرگ تر دیده خواهد شد. به خصوص اون لوسترهایی که دارای نور صنعتی هستن به علت وجود خط نوری واضح باعث بلندتر دیده شدن ارتفاع سقف میشن. 

از موضوعات مهم دیگه ای که برای خرید لوستر برای سقف کوتاه باید بهش توجه کرد اینه که به هر میزان که لوسترهای سقفی به مرکز نزدیک تر باشن پس نور بیشتری هم خواهند داشت و همچنین در صورتی که پهنای لوستر شما بیشتر ولی نزدیک به سقف یا چسبیده به اون باشه کوتاهی سقف شما بسیار کمتر به نظر خواهد اومد. برای خونه هایی هم که راهروهاشون سقفشون کوتاه هست میتونن از چندتا لوستر سقفی کوچک کنار هم استفاده کنن تا از این طریق راهرو عریض تر به نظر بیاد.حالا در ادامه بریم برای آشنایی با انواع لوستر مناسب برای سقف کوتاه.

لوستر برای سقف کوتاه

لوستر برای سقف کوتاه

لوستر سقفی مناسب سقف های کوتاه

یکی از انواع لوستر که برای خونه هایی با سقف های کوتاه مناسب هستن لوسترهای سقفی اند که یکی از پر مصرف ترین و متداول ترین انواع لوستر بشمار میرن و در اندازه ها و طرح های مختلف طراحی و عرضه میشن و این لوسترها یه خوبی که دارن این هست که از قابلیت بلند و کوتاه شدن ارتفاع برخوردار هستن و از این رو در سقف های مختلف میتونن استفاده شن که سقف با ارتفاع کم یکی از اون هاست.

همچنین لوستر های سقفی تو کار هم که به طور کامل توی سقف قرار میگیرن میتونن برای خونه های با سقف کوتاه بسیار مناسب باشن به درد بخور.

لوستر برای سقف کوتاه

لوستر برای سقف کوتاه

لوستر دیوار کوب مناسب خانه هایی با سقف کوتاه

یکی دیگه از لوسترهایی که برای محیط های کوچک و سقف های کوتاه بسیار به درد میخوره لوستر های دیوار کوب هستن که از نور پردازی بسیار خوبی برخوردارن و زیبایی خاص و منحصر به فردی به فضایی که در اون قرار میگیرن میبخشن. از خوبی هایی که این مدل لوسترها دارن اینه که به علت اشغال کردن فضای بسیار کم خونه رو منظم و مرتب نشون میدن به عنوان دکوری هم حتی میتونن روی دیوار بدرخشن و با هر سبک دکوراسیونی خودشون رو هماهنگ کنن.

لوستر برای سقف کوتاه

لوستر برای سقف کوتاه

لوسترهای جزیره مناسب برای خانه با سقف کوتاه

برسیم به نمونه ی دیگه از لوسترهای مناسب برای سقف کوتاه یعنی لوستر های جزیره که بیشتر توی فضا آشپزخانه کاربرد دارن و به علت ابعاد کوچک و ساده بودنشون میشه اونا رو یکی از بهترین ها برای سقف کوتاه دونست. این لوسترها از قابلیت تنظیم نور برخوردار هستن و به علت خطای دیدی که ایجاد میکنن باعث بزرگتر دیده شدن فضا میشن. این مدل از لوسترها برای خونه های مدرن عالی هستن.

لوستر برای سقف کوتاه

لوستر برای سقف کوتاه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی