|

کشیدن خط چشم ساده با سایه / ترفندهایی که بتونی خیلی راحت خط چشم قرینه بکشی

در این مقاله ترفندهای کشیدن خط چشم ساده و کشیدن خط چشم با سایه رو بهتون میگیم که برای کسانی که آرایش لایت و محو رو می پسندن، عالیه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آرایش کردن برای خیلی از خانم ها، موضوع مهم و جدی ایه که وقت و هزینه زیادی رو صرفش می کنن تا بهترین آرایش رو داشته باشن. آرایش چشم ها، آرایش ابروها و زیبا کردن لب ها و گونه ها هر کدوم، قلق خاص خودش رو داره و با تمرین باید بهتر و بهتر شد.

شاید بشه گفت از بین آرایش قسمت های مختلف صورت، آرایش چشم و مخصوصا خط چشم کشیدن، چالش برانگیزتره و قرینه کردن اون در ابتدا کمی سخت به نظر میرسه. در این مقاله ترفندهای کشیدن خط چشم ساده و کشیدن خط چشم با سایه رو بهتون میگیم که برای کسانی که آرایش لایت و محو رو می پسندن، عالیه. پس این مطلب رو به هیچ وجه از دست ندید.

Eyeshadow3

انواع خط چشم

خط چشم در انواع مختلف مویی، ماژیکی و مدادی وجود داره و هر خانم با توجه به سلیقه و راحتی خودش اونها رو انتخاب میکنه. در ابتدا، کشیدن خط چشم به صورت قرینه با دنباله تیز و ظریف، به نظر سخت میاد اما با کمی تمرین و به کار بردن روش هایی میشه در این زمینه به مهارت رسید.

جالبه بدونید غیر از این مدل های خط چشم که ازشون نام بردیم، میشه با سایه چشم هم، خط چشم های زیبایی کشید و آرایش لایت و در عین حال حرفه ای داشت.

Eyeshadow5

به چه چیزهایی نیاز داریم؟

برای کشیدن خط چشم ساده با سایه، اول از همه به یک پلت سایه با کیفیت که پیگمنت خوب و ماندگاری بالا داشته باشه نیاز دارید.

کشیدن خط چشم با براش پنبه ای پلت های سایه امکان پذیر نیست به همین خاطر باید انواع براش های مناسب کشیدن خط چشم مثل براش ‌های فلت، سرکج و تخته ‌ای رو بررسی کنید و هر کدوم رو که باهاش راحت تر بودید رو خریداری کنید.

Eyeshadow4

چجوری با سایه، خط چشم ساده بکشیم؟

یکی از بهترین و راحت ترین روش های کشیدن خط چشم، برای اینکه بتونید خط چشمی صاف و قرینه داشته باشید، استفاده از چسب نواری یا کاغذیه. به این صورت که اول روی پلک خودتون پرایمر و سپس کرم پودر بزنید. یک تکه چسب نواری رو در امتداد گوشه خارجی چشم خودتون بچسبونید. تکه دوم چسب رو روی اون بزنید تا گوشه چشمتون یک مثلث کوچیک ایجاد بشه.

با یک براش معمولی پنبه ‌ای یا مویی، مثلث ایجاد شده رو با رنگ مشکی پر کنید. با یک براش صاف یا سر کج، در امتداد پلک تا وسط چشم رو خط مشکی بکشید. این کار رو برای چشم دوم هم تکرار کرده و سپس چسب‌ ها رو جدا کنید.

Eyeshadow1

خط چشم اسموکی با سایه

حتما می دونید که همه مدل خط چشم به همه چشم ها نمیاد و هر کس با توجه به فرم چشم های خودش باید بهترین نوع خط چشم رو برای خودش انتخاب کنه.

خط چشم اسموکی برای چشم های کوچیک و یا کسانی که پلک های افتاده دارن مناسبه و با حالت خاصی که به چشم ها میده، اونها رو بسیار جذاب و زیبا میکنه.

برای کشیدن خط چشم اسموکی با سایه، ابتدا پشت پلک خودتون رو کمی کرم پودر بزنید. با براش مویی، مقداری سایه مشکی یا ذغال سنگی بردارید. سایه اضافه رو با ضربه‌ های کوچیک از براش خارج کنید. گوشه خارجی چشم رو با حرکات کشیده و رو به شقیقه، پر کنید. این کار رو تا زمانی ادامه بدید تا یک سایه محو و اسموکی در گوشه خارجی چشم ایجاد بشه. با یک قلمِ مویی یا سرتخت، همون رنگ رو در امتداد پلک بکشید.

Eyeshadow8

در این مطلب، در مورد کشیدن خط چشم با سایه صحبت کردیم که امیدواریم به کارِتون بیاد و ازش استفاده کنید. اگر به آراستگی خودتون اهمیت میدین، صفحه دانش آراستگی سایت ما رو از دست ندید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی