|

زیباترین چهره ای که از "مریم مومن" میشه دید؛ هواداراش از هوادارای گلزار نفسگیر بیشترن!

maryam momen shayanews

مریم مومن بازیگر مشهور و جذابیه که این روزا مداما در حال انتشار عکس های مختلف اتز خودشه تا اینکه زیباترین تصویرش رو منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مریم مومن از چهره های مشهوریه که البته نوپا به حساب میاد چرا که خانوم خانوما تا به اینجا در دو سریال ایفای نقش داشته اما به هر دلیل که می بینیم چنداااان به اندازه مثلا سحر قریشی بعد از دلنوازان مشهور نشد! البته که قطعا نوع رفتار ها متفاوته و هر کسی ممکنه از یه راهی وارد بشه. به همین سبب در رابطه با مریم مومن میشه گفت خانوم بازیگر دهه هفتادیه ما ابتدا در سریال "بانوی عمارت" بازی کرد و شناخته شد، و بعد هم با بازی سریال نمایش خانگی "جادوگر" میخش رو در این عرصه شگفت انگیز کوبید و شد مریم مومن سینمای ایران! اما اینکه میگیم مریم مومن هنوز نوپاست چون قطعا برای به شدت حرفه ای شدن تعداد سوابق بسیار بیشاری نیازه، اما اینکه یک هنرمند به مان ایشون پیدا بشه که یکسری عوامل رو بذاره کنار و با بازیگری بخواد مهشور بشه واقعا کمه!

اون عوامل چیا هستند؟ مثلا یکی از ملموس تریناش اینه که بانوان بازیگر ما در دهه اخیر به شدت عملی پروتزی شدن، به طرزی که شاید حتی خیلیاشون شبیه به هم هستند و ادعا دارند زیبا شدن! اما مثلا مریم مومن اینچنین نیست و دیده میشه که خیلیم به اونچه که خدا داده بهش راضیه، ولی با ارایش زیااااد!! از دیگر عوامل میزان رابطه بازیگران خانوم با اهالی سینما می باشد که خب مثلا یادمونه خانوم سحر قریشی خیلی زود تند سریع سر دلنوازان و شهرتی که پیدا کرد از همسرش جدا شد و یا بعد تر با چند آقا حرقف و حدیثاش بیرون و خلاصه اینکه در نهایت هم با تتلو ریخت رو هم که کنار هم قرار دادن تمام اینخها نشون میده امثال سحر قریشی ها با استداد بالا نیومد و امثال مریم مومن ها در تلاشن تا با توانایی بیان بالا!

Untitled

مریم مومن زیباترین تصویر عمرشو به دست این عکاس ثبت کرد!

اما نمیشه که یه آدم همه کاراش درست باشه و مریم مومن نیز در رفتار یکسری باگ داره که خیلی هم غلیظ دیده میشه. مثلا اینکه این بانوی دهه هفتادیمون که اواخر این دهه هم متولد شده و سن و سالی بسیار جوان داره، تو اینستاگرام یه جور فعاااله و عکسای آتلیه ای میگیره میذاره که گویی خانوم خانوما دم به دقیقه در اتلیه های شهر حضور دارند! خب قطعا تا به این میزان خشک برخورد کردن تو پیج ممکنه برای فالوور خوشایند نباشه و تکراری به نظر بیاد. و یا اینکه کاربر دوست داشته باشه تا با کمی روزمرگی و دیگر بُعدهای زندگی سلبریتی مورد علاقش آشنا بشه، اما خب تمام اینها در پیج مریم مومن محو افق هستش و می بینیم که ایشون همیییییشه آرایش کرده و غلیظ و تکراری ددیه میشه! در ادامه ببینیم تصویری از مریم مومن که از نظر فالووراش یکی از قشنگ ترین عکساش شده و مربوط به یکی از مراسمات سینمایی اخیر است.

362704546_998106544549874_4403012292538300061_n

361983077_1127711814865840_6614918730888279653_n

وقتی مریم مومن تو زندگی قبلیش فیلتر اینستاگرام بوده!

البتتته همونطور که دیدین مریم بانو در این تصاویر با توجه به اینکه عکاس جان دست حرفه ای در ادیت و صاف و صوف کردن چهره داشته، تونسته از مریم مومن یک مریم مومن دیگر بسازه و اصلا یکی از دلایلی که خانوم بازیگر مورد استقبال قرار گرفت با این عکس همین بود!

photo_2023-05-13_13-59-19-1

مریم مومن اینجوری واسه شهرت پا جای پای گلزار گذاشت!

همونطور که بالاتر گفته شد، مریم مومن علاقه زیادی به شهرت داره و از راه و روند خودش هم در این راستا به شدت استفاده کرده و در تلاشه تا به اون شهرت دلخواهش برسه. میدونیم که این روزا حواشی عروسی رادان و گلزار خیلی روال شده و هر جا رو باز میکنیم با یکسری از اخبار این دو سوژه روبرو می شیم! 

اما از دیگر حواشی محمدرضا گلزار اینه که آقای بازیگر دهه پنجاهیمون خیلیم عاشق هوادار داشتنه و با طرفدارای زیادی که داهر نشون داده این موضوع براش مهمه و خوشش میاد! 

این در حالیه که انگاری برخی از بازیگرامونم قیلی ویلی رفتن و حالا دوست دارن این مدلی صف کشیده و شلوووغ طرفدار داشته باشن. مثلا مریم مومن مدتی پیش بود که ویدیویی منتشر کرد و کلی هوادار پشت سرش رو شنون دادف اما نکته اینجا بود که بیشتر کم سن بودن و خیلی از کاربرا اشاره کردند که مریم مومن هم دوست داشته تا مثل گلزار برشا شلوغ کنن ولی خب اونها بیشتر بچه هستند!!

بیوگرافی مریم مومن و شرطش واسه ازدواج

مریم مومن متولد سال 1377 است و فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد که اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با تئاتر ادامه داد و در بانوی عمارت به شهرت عجیبی رسید. مریم مومن زمانی که پژمان بازغی مجری برنامه کودک شو سوالی درباره شرط ازدواج از او پرسید، پاسخ جالبی را داد. او تنها شرط ازدواج را دوست داشتن اعلام کرد.

این پاسخ برای همه باعث تعجب شد که چرا این خانوم بازیگر مطرح سریال بانوی عمارت تنها شرطش برای ازدواج چنین چیزی است. شاید میتوان گفت مریم مومن چون خودش در کودکی چنین ضربه ای خورده باعث شده تا اولویت ازدواج و زندگی رو عشق و دوست داشتن بدونه. 

maryam.momen_245230292_964473544102364_8625235386155433262_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی