|

مبل طوسی با چه فرشی ست میشه؟ / چند تا رنگ جیغ و شاد که کنار طوسی حسابی دلبری میکنن

برای دونستن این که مبل طوسی با چه فرشی ست میشه، بهترین ترکیب رنگ ها رو در کنار طوسی براتون گلچین کردیم که میتونید ببینید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مسلما هر کسی دوست داره خونش رو در شیک ترین حالت ممکن بچینه و دیزاین کنه که هر کسی پاش رو گذاشت تو خونش شروع به تعریف و تمجید از سلیقش کنه و ازش برای چیدمان خونش راهنمایی بخواد. اما خب رسیدن به این هدف تنها با اتکا به سلیقه ممکن نیست چرا که شاید در برخی از اوقات ما از ترکیب دو تا آیتم توی خونه در کنار هم خوشمان بیاد ولی دقیقا در مغایرت با اصول و قواعد دکوراسیون باشه و بعد از یه مدت هم از چشممون بیفته بنابراین با رعایت کردن نکات لازم میتونیم خیلی حرفه ای تر عمل کنیم که حالا در خصوص حرفه ای شدن هر چی بیشتر شما میخواهیم در رابطه با این که مبل طوسی با چه فرشی ست میشه صحبت کنیم.

این روزا به طور کلی چون خیلی از دکوراسیون ها به سمت مدرن شدن رفتن استفاده از رنگ طوسی میتونه خیلی بیشتر از هر زمانی در دیزاین و وسایل منزل دیده بشه. اما در خصوص این مبل طوسی با چه فرشی ست میشه بهتر هست که روانشناسی این رنگ رو هم بدونید؛ طوسی از نظر روانشناسی یکی از رنگ های خنثی محسوب میشه که این موضوع باعث شده که این رنگ با هر رنگی بتونه مچ بشه و توی هر نوع دکوراسیونی مورد استفاده قرار بگیره، این رنگ القا کننده ی سازش و سازگاری در افراد هست و موجب دوری از بحث و جدل میشه. حالا دیگه وقت رو هدر ندیم و بریم سراغ دونستن این که مبل طوسی با چه فرشی ست میشه؟

مبل طوسی با چه فرشی ست میشه

مبل طوسی با چه فرشی ست میشه؟ فرش به رنگ سبز

در خصوص ست کردن مبلمانتون با فرش به راحتی هر چه تمام تر میتونید سراغ انتخاب فرش سبز برید چرا که انتخاب این دو رنگ در کنار هم یه محیط شاهانه میسازه از خونتون و به شدت روی لاکچری شدن محیط تاثیر گذار هست. از اونجایی که طوسی رو نمادی بر اطمینان و آرامش میدونن فرش سبز هم همین ویژگی ها رو داره و به همین علت شما میتونید به دکوراسیون که القا کننده ی آرامش هست دست پیدا کنید.

با این حساب شما میتونید برای برقراری هارمونی بین مبل طوسی رنگتون به سراغ انتخاب فرش هایی در طیف سبز مثل سبز پسته ای، سبز یشمی، سبز تیره و... برید. همچنین برای هماهنگی بیشتر هم میتونید برای رنگ کوسن ها از همین رنگ و یا زرد بهره بگیرید. از اونجایی هم که مبل های طوسی در بیشتر مواقع ساده هستن شما میتونید به سراغ فرش های طرح دار برید.

مبل طوسی با چه فرشی ست میشه

مبل طوسی با چه فرشی ست میشه؟ فرش به رنگ بنفش

یکی دیگه از رنگ هایی که در صورت تمایل به ایجاد یه محیط هیجان انگیز در کنار مبلمان طوسی میتونید به سراغش برید رنگ بنفش هست که مکمل طوسی محسوب میشه. بنابراین در صورتی که کنار مبل به رنگ طوسی اقدام به خرید فرش به رنگ بنفش کنید میتونید یه دکور حسابی سرزنده و شاد خلق کنید که هر بیننده ای رو به وجد میاره. علاوه بر این برای این که یه هارمونی بینظیر دیگه هم با بقیه ی آیتم ها برقرار کنید مثل کوسن میتونید به سراغ رنگ زرد و یا خردلی برید و از اون ها بهره بگیرید.

با این حساب شکی به دلتون راه ندید که ترکیب طوسی و زرد میتونه دیزاین شما رو به سمت مدرن بودن پیش ببره که در کنار اون روحیه ی شاد هم حفظ بشه ولی این نکته رو دقت کنید که این ترکیب توی دکوراسیون های سنتی اونقدرا که باید و شاید جلوه نداره و شاید حتی جالب هم نشه.

مبل طوسی با چه فرشی ست میشه

مبل طوسی با چه فرشی ست میشه؟ فرش به رنگ آبی روشن

برسیم به این رنگ جذاب یعنی آبی روشن که میتونید با قرار دادن اون در کنار مبلمان طوسی یه فضای دلباز و چشم نواز خلق کنید و دقت کنید که شما میتونید در کنار مبلمان به رنگ آبی روشن هم از فرش طوسی استفاده کنید. یه نکته ی خوبی هم این ترکیب رنگی داره این هست که در صورتی که مبلمانتون به رنگ طوسی تیره باشه هم چشم رو خسته نمیکنه و احساس غم منتقل نمیکنه چرا که با رنگ روشن فرشتون معتدل شده و البته که آبی روشن میتونه در عین حال که احساس شادی و نشاط به محیط بده همینطور القا کننده ی اطمینان و آرامش خاطر هم باشه. بنابراین با جدیت برید سراغ این رنگ که پشیمون نمیشید.

مبل طوسی با چه فرشی ست میشه

مبل طوسی با چه فرشی ست میشه؟ فرش به رنگ لاکی و قرمز

در صورتی که علاقمند هستید که یه فضای کامل با نشاط و گرم خلق کنید میتونید با اطمینان به سراغ ترکیب رنگ قرمز و طوسی کنار هم برید، چرا که میتونید با این رنگ ها سایه به سایه هم دلنشین ترین و دنج ترین فضایی که شاید حتی یه حس نوستالژی هم درون شما ایجاد کنه رو دیزاین کنید. به این نکته هم دقت کنید اصلا نیازی به این که رنگ سوم هم برای تلطیف این ترکیب اضافه کنید نیست چرا که این دو رنگ کاملا مکمل هم هستن و تعادل بینشون برقراره.

مبل طوسی با چه فرشی ست میشه

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها