|

بهترین رنگ مو برای موی مشکی / اینا روی مشکی خیلی خوب باز میشن سنتم میارن پایین کیف کن

در این مقاله در خصوص بهترین رنگ مو برای موی مشکی باهاتون صحبت کردیم که میتونید با رفتن به سراغشون حسابی بدرخشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما به نوعی دوست داریم که پرفکت باشیم یعنی زیبا، دوست داشتنی و مورد احترام باشیم که خب برای این مدلی بودن هم در زمینه ی های مختلف تلاش میکنیم و روی خودمون کار میکنیم و خوشبختانه همش هم به دست آووردنیه البته که شاید بگید چطور زیبایی رو وقتی که یکی بیسش رو اونقدرا نداره میتونه به دست بیاره که خب باید بگیم کار نشد نداره و شما میتونید از راه های مختلفی خودتون رو زیباتر کنید حالا بسته به بودجه و علاقمندی خودتون مثلا الان گونه های برجسته، زیبا و خوش حالته که خب یکی با آرایش برجسته شدن گونه صورتش رو زیباتر جلوه میده و یکی هم هست که با تزریق ژل و در نهایت هر دو گروه به اون چیزی که میخوان میرسن.

پس واضحه که این روزا بهونه ای برای این که زیبا نباشید وجود نداره خب یکی زیبایی رو توی استایل پیدا میکنه و یکی توی ظاهر و یکی به عنوان مثال توی رنگ مو و که خب در هر صورت باید در هر زمینه ای به سراغ اون چیزی بریم که خیلی زیاد بهمون میاد مثلا در صورتی که میخواهیم با کرم پودر پوستمون رو بتونه کاری کنیم و صاف به نظر بیاریم و پوستمون هم جوش داره باید به سراغ بهترین کرم پودر برای پوست های جوش دار بریم که با رنگ پوستمون و ویژگی های اون هماهنگی داره تا اینطوری بتونیم بهترین نتیجه رو بگیریم یا در صورتی که میخواهیم رنگ مو بذاریم و موهای مشکی داریم باید به سراغ بهترین رنگ مو برای موی مشکی بریم که روی این رنگ از مو خوب باز میشه که خب حالا در این مقاله چندتا از این رنگ موها رو بهتون معرفی میکنیم، پس در ادامه با ما همره باشید.

بهترین رنگ مو برای موی مشکی

رنگ موی مسی جوونی رو دوباره بهتون برمیگردونه

در صورتی که موهای مشکی دارید و مایل بودید که در رنگ اون ها یه تغییر جانانه ایجاد کنید توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ مسی هست که میشه گفت یه رنگ موی قهوه ایه مایل به قرمز و یا حنایی تیره هست که واقعا چهره ی هر فردی رو بی نهایت زیبا و جذاب جلوه میده. در اصل شما با داشتن موهای مشکی هم میتونید به راحتی هر چه تمام تر از این رنگ مو روی موهای طبیعی خودتون استفاده کنید و در صورتی که از چین و چروک های صورتتون هم ناراحت هستید هم میتونید با این رنگ مو توجه رو از روی اون ها بردارید و جووون تر به نظر بیایید.

بهترین رنگ مو برای موی مشکی

بنفش گرم شما رو یه دختر امروزی و خاص جلوه میده

این روزا خیلی ها به دنبال رنگ موهای فانتزی هستن و یه جورایی دیگه اون دوره که رنگ مو فقط و فقط موقعی معنا داشت که بلوند باشه گذشته و در حال حاضر رنگ هایی مثل آبی، صورتی و سبز بسیار طرفدار پیدا کردن که در این بین رنگ موی بنفش هم یکی از اون دسته از رنگ موهایی هست که بسیار طرفدار داره حتی روی موی مشکی که خب باید دقت کنید که تن های سردتر و روشن تر اون برای موهای تیره شاید زیاد خوب نباشن ولی رنگ بنفش گرم رو میشه یکی از فوق العاده ترین رنگ های برای بودن روی موهای مشکی بشمار آوورد که به شما یه ظاهر عالی و خاص میبخشه. در این بین در صورتی که انتهای موهاتون رو با سیاه بنفش گرم رنگ و یا هایلایت کنید بینظیر خواهد شد.

بهترین رنگ مو برای موی مشکی

شرابی از اون رنگاست که به همه و در هر شرایطی میاد

یکی از رنگ های پرطرفدار و مورد علاقه در بین خانوم ها رنگ موی شرابی هست که میشه گفت یه رنگ موی تیره هست که قهوه ای و بنفش تیره توی اون با هم ترکیب شدن و موقعی که شما با رنگ موهای شرابی زیر نور خورشید قرار بگیرید تازه حس میکنید که چه زیبایی روی موهاتون خلق کردید و چه شاهکاری شده بنابراین در صورت داشتن موهای مشکی میتونید بدون درنگ و تامل برای خوشگلاسیون اون ها به سراغ شرابی برید و از نتیجه ی کار لذت ببرید.

بهترین رنگ مو برای موی مشکی

قهوه ای شاه بلوطی یه رنگ سرسنگین و در عین حال شیک

قهوه ایه شاه بلوطی رو میشه یکی از سایه های قهوه ایه تیره بشمار اوورد که در صورتی که به دنبال یه رنگ موی زیبا، شیک و سرسنگین هستید که خیلی قیافتون رو تغییر نمیده و روی موهای مشکیتون جلوه ی خاصی داره میتونید به سراغش رفته و امتحانش کنید. این رنگ قهوه ای یه مقدار مایل به قرمز هست بنابراین درخشان و زنده به نظر میاد. این رو هم بگیم که به همه با هر رنگ پوستی میاد.

بهترین رنگ مو برای موی مشکی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی