|

بهترین خط چشم ها برای مبتدی ها / دیگه قرار نیست دستت بلرزه اینا خودشون برات خط میکشن

در این مقاله چندتا از بهترین خط چشم ها برای مبتدی ها رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با وجود اون ها چشم هاتون رو به زیبایی قاب بگیرید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خانوم ها همیشه در مورد آرایش کردن یه حرفی دارن، میگن که ما برای کم کردن روی خانوم های دیگه هست که آرایش میکنیم چون میخواهیم ثابت کنیم که ما خوشگلتریم! خب خانوما چقدر با این حرف موافق هستید یعنی واقعا اینطوریاست؟ البته که در این بین خیلی ها هم هستن که میگن برای عوض شدن روحیشون هست که میرن سراغ میکاپ و سعی میکنن غم هاشون رو پشت آرایش پنهان کنن که خب این هم یه مدلشه ولی در کل مسئله ی مهم این هست میکاپ شده یه روتین روزانه برای خیلی ها مثلا هستن کسانی که به دنبال میکاپ مناسب محل کار هستن تا در طول تایمی که دارن کار میکنن زیبا و همچنین مرتب و  آراسته به نظر بیان.

پس میشه نتیجه گرفت که هر موقعیت و مکانی برای خودش میکاپ خاص خودش رو میطلبه مثلا شما برای دانشگاه یه جور آرایش میکنید و موقعی که با دوستاتون قرار دارید هم یه جور که درستش هم همینه ولی موضوعی که در این بین وجود داره این هست که هر کاری برای خودش ابزار کار داره و آرایش هم لوازم آرایشی میخواد اما نه هر لوازمی بلکه باید لوازم آرایشی شما علاوه بر این که باید به پوست شما بیاد باید جنس خوبی هم داشته باشه مثلا در زمینه ی کرم پودر اگر به سراغ بهترین کرم پودرها نرید و هر چیزی که دم دستتون میاد رو بزنید باید منتظر باشید که بعد از یه تایمی کرم به کلی روی صورتتون بماسه و شما رو از ریخت بندازه که مسلما این رو نمیخواهید بنابراین باید به این نکته دقت کنید تا این موضوع پیش نیاد. حالا ما هم در همین راستا میخواهیم چندتا از بهترین خط چشم ها برای مبتدی ها رو بهتون معرفی کنیم تا در صورتی که زیاد توی کشیدن خط چشم وارد نیستید با این ها دستتون رو راه بندازید، پس با ما همراه باشید.

بهترین خط چشم ها برای مبتدی ها

خط چشم ماژیکی گلدن رز مدل Precision

یکی از بهترین محصولاتی که در زمینه ی خط چشم پیشنهاد میشه که هر کسی که میخواد آرایش خوب داشته باشه بره سراغش خط چشم ماژیکی گلدن رز هست که صب بزنید تا شب بدون کم رنگ شده و یا پاک شدن روی چشمتون باقی میمونه یعنی شما خسته میشید ولی این خط چشم خسته نمیشه و از رو نمیره! از خوبی های دیگه ای که این خط چشم داره این هست که تنوع بالایی در رنگبندی داره که این تنوع خاص و زیاد باعث میشه که شما در آرایش های روزانه ی خودتون تنوع ایجاد کنید.

همچنین این خط چشم به علت ماژیکی بودن میتونه کار افراد مبتدی رو راحت کنه تا با چند بار استفاده از اون دستشون به خوبی راه بیفته. در فرمولاسیون این محصول موادی استفاده شده که در برابر تعریق و آب از خودشون مقاومت بالایی نشون میدن. شما با زدن این خط چشم نیازی به این که منتظر خشک شدنش بمونید ندارید چون در لحظه و خیلی سریع خشک میشه و بعد از پاک کردن هم روی پلکتون لکه ایجاد نمیکنه.

بهترین خط چشم ها برای مبتدی ها

خط چشم های ماژیکی شون مدل Fabulous

یکی دیگه از بهترین خط چشم هایی که در بین مدل های رایج برای مبتدی ها وجود داره خط چشم شون مدل Fabulous هست که میشه گفت یکی از باکیفیت ترین و بهترین خط چشم های ایرانی بشمار میاد که از موندگاری طولانی برخورداره و برای استفاده روزانه بسیار مناسب بوده و از اون جایی که حاوی روغن بادام هست میتونه مژه های شما رو هم حتی تقویت کنه و همچنین باعث محافظت از پلکتون هم بشه. شما با وجود اپلیکاتور نمدی که در این خط چشم وجود داره میتونید به راحتی خط صاف پشت پلکتون بکشید و به گیرایی و جذابیت چشم هاتون اضافه کنید اون هم بدون درصدی خطا.

از خوبی های دیگه ای که این محصول داره میشه به رنگ فوق العاده مشکیه اون اشاره کرد که این موضوع به دلیل استفاده از رنگدانه های زیاد در فرمولاسوین اون هست.

بهترین خط چشم ها برای مبتدی ها

خط چشم مایع بورژآ مدل Clubbing

برسیم به آخرین محصولی که میخواهیم در بین بهترین خط چشم ها برای افراد مبتدی بهتون معرفی کنیم یعنی خط چشم مایع کلابینگ از برند بورژآ که یه خط چشم ضد آب و بسیار پر طرفدار در بین خانوم های ایرانی بشمار میاد و میشه به جرئت گفت که یکی از با کیفیت ترین محصولات این برند بشمار میره که تا به حال تولید کرده. این خط چشم حاوی رنگدانه ی مشکی زیادیه که با استفاده ازش چشم هاتون رو خیلی زیبا یه قاب مشکی پر رنگ میگیرید طوری که هر کسی با دیدنش در وهله ی اول شروع به تعریف از چشمای زیباتون کنه.

موندگاری و دوام این محصول بسیار بالاست بنابراین میتونید به عنوان یه خط چشم روزانه ی خوب ازش استفاده کنید.

بهترین خط چشم ها برای مبتدی ها

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Elhaam ارسالی در

    سلام. خط چشم مای هم عالیه. من از مدل موییش استفاده میکنم سالهاست و خیلی راضی ام.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی