|

جذاب ترین مدل موهای کوتاه زنانه / سبک های که پشیمونت نمیکنن واسه فرفریا هم گفتم

مدل مو میتونه در ظاهر همه ما تاثیر فراوونی داشته باشه ولی برخی از خانوما مدل موی کوتاه دست دارن ولی میترسن که اینجا با مدلای جدید آشنا میشیم

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فصل بهار فصلی پر از تغییر و زیبایی هاست. هر موضوعی که میتونه قشنگ باشه در این فصل قابلیت عوض شدن دارخه. از دکور منزل و چیدمان ها بگیر تا استایل هایی که با رفتن سردی و تاریکی زمستون و جمع شدن پالتو و بوت و ژاکت ها، به مانتو های نخی رنگی و لباس های شارپ دلبرانه تبدیل میشن. حس و حال تازگی و جدید شدن تو همه چیز دیده میشه. وقتی برگ ها و گلبرگ ها بیدار شده و رنگی تازه و به شدت خوشگل بهمون نشون میدن، چرا که نه؟ ما هم تغییراتی زیبا و رنگی به کائنات نشون بدیم. اما تغییر کردن روش های مختلفی داره و همیشه این نیست که بریم خرید کنیم. گاهی میتونیم با عوض کردن چیزی در خود صاحب تغییرات بشیم و یه حال نو به ظاهرمون ببخشیم. مثلا مدل مو. خانم های زیادی هستند که در این فصل به دلیل گرمای هوا و همچنین تنوع در بهار موهاشون رو کوتاه می کنند. اما کوتاه معمولی نه! کوتاهی هایی هستند که میتونن به ظاهر شما بانوی زیبا، زیبایی دوچندان بخشند. اگر شما نیز از علاقمندان این سبک از مدل مو هستید، حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

مدل موی کوتاه جدید

موهایی دخترانه و زیبا با مدل موی پیکسی سرکش

در واقع مدل مو باید بر اساس شخصیت افراد انتخاب بشه. مثلا مدل پیکسی سرکش مخصوص دخترانی هستش که قدرتمند و جسور هستند. این افراد اغلب دوست دارند تغییراتی اساسی در زندگی خود بدهند که خب این سبک کوتاهی مو هم بهشون خیلی میاد، هم به رفتارشون و هم به استایلشون. این مدل مو خیلی نمیخواد ازش مراقبت خاصی بشه و تا استخوان گونه امتداد داره. آخه میدونید که اغلب مدل موهای کوتاه نیاز به مراقبت هایی دارن تا بتونن زیبایی ظاهر خود را حفظ کنند. پیکسی سرکش همچنین میتونه به صورت شما عمق و بعد بده و ظاهری به شدت خیره کننده به موهایی که بلوند هستند ببخشه. چرا که در  این حالت رنگ مو میتونه خودش رو به خوبی نمایان کنه.

مدل موی کوتاه جدید

هیدرو باب میتونه به ظاهرت یه تنوع عظیم ببخشه

این مدل مو مناسب افرادی هستش که مدلای براق و خیس رو دوست دارند. چرا که هیدرو باب یک مدل موی کوتاه، صاف یا چند لایه براق و مرطوب هستش که جلوه ای مرطوب به موها میبخشه و این امکان رو به شما میده تا در مدت کوتاهی موهای به هم ریخته خود را احیا کنید. از طرفی هم میشه ازش به عنوان ترمیم و آبرسانی موها استفاده نمود که خب این میتونه یه ترفند عالی اشه، واسه خانم هایی که وقت کافی برای آبرسانی و رسیدگی به موهای خود را ندارند. این سبک از کوتاهی مو میتونه برای انواع مدل موها از حالت دار گرفته تا صاف قابل اجرا باشه و زیبا. به علاوه اینکه یادتون نره شما خانم یا آقای عزیزی که این سبک کوتاهی رو انتخاب کرده اید، میتونید بعدش خیلی راحت به موهاتون مدل بدید.

مدل موی کوتاه جدید

مدل باب بلانت که این روزا همه عاشقش شدن

این سبک کوتاهی اولین گزنه ای هستش که این روزها دختران جوان ما انتخاب می کند چرا که هم زیبایی دلنشین و ترندی داره، و هم اینکه نیاز به جسارت و اعتماد به نفس بالا نیست. هم زیباست و هم مثبت، بدون چیتان پیتان اضافی! این سبک یکی از مدل موهای کوتاه لبه تیز و مستقیم هستش که استایلی ساده و جذاب برای شما میسازه. مدل موی باب بلانت میتونه صورت شما ور کشیده تر نشون بده و از اونجای که لبه های تیزش جذابیت خاصی دارند، توجه هر بیننده ای رو در محافل خانومانه به خود جلب میکنه.

مدل موی کوتاه جدید

اگه موهات فره یا دوست داری فر باشی

در آغوش گرفتن مدل موهای بافت طبیعی یکی از ترن های برتر در این فصل محسوب میشه که البته بر اساس فرم صورت باید تعیین بشه مدلیه که میتونه زیباترین قسمت های صورت شما رو برجسته کنه. پس اگر فرفری هستید کوته کنید تا شونه خیلی خوشگل میشه. اگر هم نیستید فر طبیعی کنید عالیه.

مدل موی کوتاه جدید

شگی مدرن با شال خیلی ناز میشه

این سبک از کوتاهی و مدل مو مناسب افرادی که دلشون میخوان موهاشون پرپشت تر نشون داده بشه. این سبک با لایه های نرمی که داره میتونه موهارو مواج و پرپشت تر نشون بده که خب نسبت به صورت کوتاه تر هستند و میتونن نمایی مدرن تر نسبت به مدل موی شگی معمولی داشته باشند.

مدل موی کوتاه جدید

بلوند طلایی کن با موی کوتاه بی نظیره

درسته که یه مدت دوباره موهای طبیعی و تیره ترند شده بود، اما بلوند و طلایی هیچگاه عقب نمیکشه و باید بگیم در بهار و تابستان امسال دوباره به میدان خواهد آمد. از رنگ های گرم مانند عسلی و کاراملی برای داشتن ظاهری سرزنده، درخشان و شیک در سال جدید استفاده کنید. میتونید برای بعد بخشیدن به موهاتون از تکنیک هایی مثل بالیاژ و آمبره نیز استفاده کنید که خیلی زیباتر نیز خواهند شد.

مدل موی کوتاه جدید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی