|

نکات مهم انتخاب لباس عروس / قراره این شب همه نگات کنن و عکسا و ویدیوت پرفکت باشه

لباس عروس برای شب عروسی یکی از سخت ترین انتخاب هاست که میتونه به فرد خیلی بیاد یا خیلی نیاد و باعث مشکل بشه!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها خیلی از زوجین در حال رفت و آمد برای سور و سات عروسی شون هستن. میدونید که خیلی از قیمت ها هم سر به فلک کشیده و دیگه به این راحتیا نیست عروسی گرفتن، به همین دلیل برخی از این جشن زیبا صرف نظر می کنند و برخی همچنان پابرجا مراسم عروسی رو میگیرن. آخه یه شبه و این شب هم بهترین شب یک زوج میتونه باشه. دلشون میخواد و علاقه مندن تا عروسی بگیرن، پس میرن سراغ چیتان پیتان های مورد نظر جشن عروسی. آیتم های که عروسی نیاز داره خیلی زیادن. از لباس عروس گرفته که خیلی انتخابش سخت و استرس زاست، تا مدل مو و انتخاب سبک آرایش و کفش و عکاس و گلی که باید به دست بگیرید.

دیدین که به این شب میگن شب عروسی، نمیگن شب دامادی! چرا که نگاه خیلی از مهمانان به عروس خانمه. به اینکه لباسش چه شکلیه، سایزش هست یا نه! مدل موها و میکاپش چجوری شده و حتی رقص عروس باید خاص باشه و اگر آقای داماد فقط وایسته دست بزنه هم کسی نمیگه چرا! اما بی شک یکی از مهمترین قسمت های ظاهر عروس خانم لباسی هستش که به عنوان لباس عروس انتخاب میکنه. اما نگران نباشید، چرا که در این مطلب قراره با نکاتی آشنا بشیم که میتونه انتخاب شما رو برای لباس عروس راحت تر کنه و دیگه با خیال راحت با توجه این نکات لباس تون رو به تن کنید و بدرخشید. پس با ما همراه باشید.

9679

انتخاب سیلوئت مناسب واسه لباس عروس خیلی مهمه

سیلوئت به معنی سایه هستش ولی در دنیای فشن و مد و لباس به معنای استایل و فرم اصلی لباس محسوب میشه. شما باید با توجه به فرم اندامی که دارید سیلوئتی رو انتخاب کنید که همخونی خوبی داشته باشه. در غیر این صورت ظاهر شما دارای یه ناهماهنگی نه چندان زیبایی خواهد شد. حتی اگر بهترین لباس دنیا رو هم بخرید و بابتش کلی هزینه کنید، باز اگه به فرم و سایز اندام شما نیاد، بی شک تناسب خوبی نخواهید داشت و اون لباس به تن شما زیبا نخواهد بود.

25

با لباس عروس موقع پرو همه کار انجام بده! امتحانشو باید پس بده

وقتی میرید واسه پرو لباس تون، فقط به اینکه جلو آینه بایستید افاقه نکنید! با لباس عروستون بنشینید، برقصید، راه برید و هر اتفاقی که فکر میکنید قراره تو عروسی بیفته رو تست کنید. حتی مدل رقصی خاص! شاید یهو ببینید که در هنگام نشستن و یا راه رفتن خاص، دچار مشکل میشید. بهتره که همون موقع خرید متوجه این مشکلات بشید نه شب عروسی که دیگه کار از کار گذشته!!

5

لباس رو با کفشتون حتما بپوشید

یادتون نره که حتما به هنگام پرو لباس عروسی، لباسی که برش تهیه کرده ایدرو هم بپوشید و تست کنید. چرا که مدل کفش باید به لباس تون بیاد و از طرفی هم اینکه بتونید به راحتی با لباس و کفش را برید و برقصید اهمیت بسیار زیادی داره.

66

زیورآلات تون رو با خود به همراه ببرید

وقتی رفتید برای پرو لباس حتما زیورآلاتی که میخواین برای شب عروسی استفاده کنید رو با خود برده و تست کنید. چرا که نمای کلی اکسسوری ها و لباس به شدت اهمیت دارند، حتی بیشتر از کفش. چرا چون کفش زیر دامن بلند لباس قرار داره ، اما زیورآلات درست جلوی چشم و در دید همگان. و اتفاقا این شب شبیه که خیلی ها به زیور آلات شما نگاه غلیظی دارند و بهش توجه می کنند.

99

مدل لباس عروس با سبک شخصیتی تون هماهنگ باشه

خب هر آدمی برای خود شخصیت و سبکی مخصوص داره. سعی کنید که برای انتخاب لباس عروس نیز اینچنین پیش برید. اصلا نگاه نکنید که فلان مدل لباس عروس به خانم ایکس یا ایگرگ اومد پس خیلی خوشگله و من هم برم سراغش. بلکه به دنبال سبک مناسب برای خود باشید. هنگام انتخاب و خرید لباس عروس حتما مطابق با شخصیت خودتون خرید کنید. بهتره که در مهم ترین شب زندگی تون خیلی عجیب غریب به نظر نرسید و از خود واقعیتون فاصله آنچنان نگیرید. این نکات خیلی مهمن پس حتما بهشون توجه کنید.

687

مدل لباست رو اینجوری انتخاب کن

دنیای مد و فشن اینجوریه که به شدت تنوع طلبه. برخی از مدل لباس ها مکنه مهمون چند ماه و یا حتی چند هفته ای دنیای مد باشند. بهتره که وقتی میخواین لباس عروس رو انتخاب کنید خیلی تحت تاثیر این موارد قرار نگیرید و حواستون باشه که به همون میزانی که ترند ها مورد استقبال قرار میگیرند، به همون سرعت هم ممکنه از چشم بیفتن. پس به جهت اینکه چند سال بعد از کرده خود پشیمون نشید، از مدل لباس عروس و حتی مدل میکاپ و مویی استقبال کنید که سبکی پایدار داشته باشند و با دیدن عکساتون پشیمونی به جای نگذارید!

6874

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی